کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۰۲۳۹
تاریخ خبر:

حرف‌های داغ هفته اهالی سینما و تلویزیون

‌علی نصیریان: نمی‌گویم هنرمندان تافته جدابافته‌اند و باید امتیاز خاصی برای آنان قائل شوند، واقعا امیدوارم همه مردم هر چه زودتر واکسینه شوند. فقط مسئله اینجاست که بعضی مشاغل خطرات بیشتری دارند، مانند همین پروژه‌های هنری که اگر لطفی شود و این بچه‌ها را زودتر واکسینه کنند، شخصا ممنون خواهم شد. من هم چندی پیش واکسن کرونا را دریافت کردم. قرار بود برای حضور در پروژه‌ای به شمال بروم و به همین دلیل دو نوبت واکسن خود را دریافت کردم اما می‌دانم که همچنان باید مراقبت کرد و واکسینه شدن به معنای قطع مراقبت‌ها نیست. باز هم تاکید می‌کنم که وقتی از اولویت واکسیناسیون برای هنرمندان صحبت می‌کنیم، به خاطر ویژگی کارشان است.
ایسنا / ۲۵ مرداد

شمسی فضل‌اللهی: این روزها مشغول بازی در سریال «خسوف» برای شبکه خانگی هستم. در کنار آن همچنان در رادیو هم مشغول فعالیت هستم و این فعالیت ۵۰ ساله را هم ادامه می‌دهم. برنامه «فرهنگ مردم» که هفته‌ای یک روز است و جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲ به مدت نیم ساعت پخش می‌شود را اجرا می‌کنم و بسیار هم این برنامه را که به آداب مردم ایران در نقطه نقطه ایران و شهرهای کوچک و بزرگ می‌پردازد علاقه دارم. این برنامه در بردارنده آیین‌ها، سنت‌ها، مراسم موسیقی محلی، ادبیات شفاهی، فرهنگ مردم ایران اشعارمحلی، مثل‌ها، متل‌ها، چیستان‌ها، قصه‌ها، لطیفه‌ها و داستان‌های محلی رایج میان مردم و انعکاس باورهای مردم است.
میزان/ ۱ شهریور

نرگس آبیار: زنان همیشه آموخته‌اند، خود را با جهان پیرامون خود وفق دهند؛ در واقع آن مادرانگی که در زنان است و به ‌دنبال صلح و آرامش است و همچنین به ‌دنبال تطبیق خود با جهان پیرامون است. به شخصه اعتقاد دارم اگر زنان، زمام امور دنیا در مدیریت‌های کلان سیاسی و اجتماعی را به ‌دست گیرند؛ جهان بیشتر روی صلح و آشتی را می‌بیند. در بعضی مناطق ایران که خشونت بیشتر رواج داشت، برای مدتی فرمانداران و شهرداران زن را به کار گرفتند و تجربه، نشان داد به نحو چشمگیری از خشونت در آن مناطق کاسته شد. روایت داستان زنان برای من مهم است؛ چون زن هستم و شناخت بیشتری از زنان دارم.
وب‌سایت جوایز گلدن گلوب/۱شهریور

لاله اسکندری: نکته مهمی که باید درباره شبکه خانگی موردتوجه قرار بگیرد موضوع سانسورها است که اخیرا بیشتر شده و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شود؛ چرا که به‌هرحال وقت و انرژی و سرمایه بسیاری برای ساخت این آثار هزینه می‌شود و نباید به‌راحتی این زحمات را نادیده گرفت و در صورت ادامه یافتن این ماجرا خیلی از دوستانی که در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند، عقب‌نشینی خواهند کرد. با این نظارت‌ها و سانسورهایی که در شبکه نمایش خانگی اتفاق می‌افتد، همه سریال‌های پلتفرم‌ها و تلویزیون به لحاظ قصه و سوژه و اجرا شبیه هم می‌شود و ادامه این روند معلوم نیست چه نتیجه‌ای را به دنبال خواهد داشت.
فیلیمو شات / ۲۵ مرداد

نجم‌الدین شریعتی: جمعیت زیادی از کالیفرنیا به ما پیام دادند که خطیب ندارند و برنامه سمت خدا را به عنوان خطیب یک برنامه پخش می‌کنند و بعد جلسه‌شان را برگزار می‌کنند که این بار مرا خیلی سنگین می‌کرد. اگر ۴۵دقیقه آنتن تلویزیون در اختیار شرکت‌های بازرگانی بود، ارزش‌گذاری‌های کلانی برای آن می‌شد و ما هم باید به همان اندازه و ارزش مطالعه داشته باشیم تا به مخاطب بدهیم. هرچقدر مشکلات معیشتی مردم بیشتر شود احساس می‌کنی بار مسئولیت تو سنگین‌تر است چون با دین می‌توان عینکی به مردم داد تا بتوانند از کنار سخت‌ترین مشکلات گذر کنند.
فارس/ ۳۰ مرداد

کدخبر: ۴۱۰۲۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر