کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۳۲۰۲
تاریخ خبر:

حالا لقب‌ کهکشان برازنده تیم پاری‌سن‌ژرمن است؟

در حالی که رئال مادرید هنوز نتوانسته بازیکن بزرگی جذب کند و بارسلونا هم هنوز با مسی به توافق نرسیده و تکلیف یوونتوس و رونالدو هم مشخص نیست، تیم پاری‌سن‌ژرمن در فصل نقل و انتقالات یکه‌تازی می‌کند. این تیم در چند روز گذشته، جیجی واینالدوم، سرخیو راموس، اشرف حکیمی و دوناروما را جذب کرده است و گفته می‌شود چند بازیکن دیگر هم در آستانه پیوستن به این تیم هستند. همین حالا این تیم دو ستاره درخشان فینال‌های کوپا و یورو را در اختیار دارند. دوناروما که بهترین بازیکن یورو ۲۰۲۰ شد به این تیم پیوسته و آنخل دی‌ماریا زننده تک گل تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا مقابل برزیل هم که چند سال است در پاریس حضور دارد. کیلور ناواس، مارکو وراتی، نیمار، ایکاردی و امباپه دیگر فوق‌ستاره‌های تیم پاریسی هستند که این تیم را تبدیل به یکی از کهکشانی‌ترین تیم‌های فصل بعد اروپا و جهان کرده‌اند.
البته هنوز احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید وجود دارد. تیم مادریدی همچنان پیشنهادهای مختلفی را به امباپه ارائه می‌کند و ممکن است او سرانجام وسوسه شود. امباپه به مدیران باشگاه، مربیانش و هم‌تیمی‌هایش در PSG گفته که قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند. تصمیم او روشن است. روابط امباپه با مائورسیو پوچتینو، سرمربی PSG، عالی است و این مربی بیش از همه می‌خواهد تا امباپه نظرش را عوض کند، اما دراین لحظه به نظر نمی‌رسد که راه حلی برای باشگاه پاریسی وجود داشته باشد. امباپه می‌خواهد تک ستاره و بازیکن کلیدی تیمی باشد که قرار است در آن بازی کند. در پارک دو پرنس همه از این موضوع آگاهند و همچنین می‌دانند که حضور نیمار تحقق جاه‌طلبی‌های ستاره فرانسوی را دشوار می‌کند. پاریسی‌ها قصد دارند تا امباپه را در سطح ستاره برزیلی قرار دهند، اما می‌دانند که حتی این کار نیز در حال حاضر احتمالا کافی نخواهد بود. به همین دلیل آنها قصد دارند امباپه را در میلیون‌ها یورو پول غرق کنند تا راضی به ماندن شود. تنها هدف PSG تبدیل جواب نه امباپه به جواب مثبت است. اما فوتبال همیشه درباره پول نیست و حتی با وجود ریخت و پاش سخاوتمندانه قطری‌ها، ممکن است باز هم امباپه دست رد به سینه آنها بزند.
از سوی دیگر طبق ادعای لوپاریزین، پل پوگبا و تئو هرناندز دو ستاره فرانسوی، مد نظر پی‌اس‌جی قرار گرفته‌اند. پوگبا برای منچستریونایتد بازی می‌کند و تا ۲۲۲ قرارداد دارد و تئو نیز که زمانی برای رئال بازی می‌کرد و اکنون مدافع چپ ثابت و تاثیرگذار میلان است، اخیرا قراردادش را تا ۲۰۲۵ تمدید کرده است. پوگبا تمایلی برای تمدید ندارد و رئال و یوونتوس را نیز علاقه‌مند به خود می‌بیند. ستاره فرانسوی می‌تواند یک سال دیگر صبر کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدی خود شود یا یونایتد برای اینکه او را رایگان از دست ندهد، همین تابستان متقاعد به واگذاری‌اش شود. تئو نیز که در یورو ۲۰۲۰ غایب بود و به تیم ملی فرانسه دعوت نشد، بی میل نیست راهی پی‌اس جی شود تا بیشتر مورد توجه دیدیه دشان سرمربی فرانسه قرار بگیرد. بدون شک جذب این دو بازیکن، پی‌اس‌جی را قدرتمندتر از همیشه و یک مدعی جدی برای فتح لیگ قهرمانان خواهند کرد.

کدخبر: ۴۰۳۲۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر