کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۳۵۸۴
تاریخ خبر:

حاشیه‌های دربی ۱۰۰؛ بازنده‌ و بامزه‌ و شیردل

دربی صدم با برتری پرسپولیس به‌ پایان رسید. همان اندازه که شانس قهرمانی استقلال کم شده، تیم برنده خود را به جام نزدیک‌تر احساس می‌کند اما سپاهان با برتری در مسابقه فردا می‌تواند دعوا را به نفع خود خاتمه دهد. حداقل تا 24 ساعت باید صبر پیشه کنیم و شاهد کنایه‌ها و تکه‌پراکنی به داور، تیم حریف، فلان بازیکن نیمکت‌نشین و سوم شخص غایب حاضر باشیم. خاصیت دربی است دیگر!

شماره یک | چراغ اول را در راهروهای ورزشگاه روزبه چشمی با این جمله شاهکار روشن کرده: تبریک می‌گویم به کسانی که هفته ها منتظر باخت استقلال بودند.

منظورش دقیقا با چه کسی است؟ حدس‌ و گمان‌‌‌هایتان را این پایین در کامنت بنویسید.

شماره دو | یک جمله درخشان از مهدی قائدی داریم : من یک چیزی می‌گویم و می‌روم. بهترین بازیکن زمین آقای پیام حیدری بود. تبریک می‌گویم به ایشان!" لااقل مخاطب این یکی مشخص است. پس در مسابقه شجاعت مهدی قائدی از روزبه چشمی جلو می‌زند.

شماره سه | تمشک طلایی بعدی به هواداران پرسپولیس سرخوش تعلق می‌گیرد. به آن گروه احتمالا قلیلی که یک صحنه بامزه خلق کرده‌اند. پس از بازی مهدی مهدی‌پور بازیکن ذخیره استقلال که بازی نکرده بود تست دوپینگ داد و بعد از برگشتن، طرفداران پرسپولیس که هنوز در ورزشگاه حضور داشتند علیه او شعار دادند.

شماره چهار | تصور کنید دربی را برنده شده‌اید اما عوض حضور در جشن و شادی تیمی، توسط پلیس دستگیر شوید. مهدی عبدی بازیکنی است که این رکورد را به‌نام خود ثبت کرده. خبرگزاری مهر نوشته: در پایان دیدار یک تماشاگر وارد زمین شد و در حالی که مامور انتظامی قصد کنترل و انتقال وی به بیرون را داشت، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس دخالت کرد و برخوردی بین او و مامور پیش آمد که منجر به شکایت از مهاجم پرسپولیس شد. با ورود بازیکنان به رختکن از مسئولان تیم پرسپولیس خواسته شد عبدی را تحویل دهند تا به رفتار غیرورزشی او رسیدگی کنند. (ویدئو ماجرا به خبر سنجاق شده است)

شماره پنج | این یک را اصلا از دست ندهید! مجید صدری، مدیرعامل سابق پرسپولیس، در پی پیروزی سرخپوشان مقابل استقلال شعری را در صفحه شخصی‌اش انتشار داد. به لطف سایت ورزش سه به شعر دسترسی داریم:

"مرحبا بر تو ای تیم سرخ‌پوش
مرحبا ای مظهر جوش و خروش
ای سراپا اقتدار و اعتبار
ای که می‌بارد ز نامت افتخار
این‌چنین تیمی ندیدم هیچ‌جا
تیم قرمز بی‌رقیب است هرکجا"

شماره شش | کانال خبری باشگاه استقلال یک‌سری عکس منتشر کرده و گفته تعداد پنالتی‌هایی که باید برایش گرفته می‌شد دوتاست.

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , دربی پایتخت ,

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , دربی پایتخت ,

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , دربی پایتخت ,

کدخبر: ۵۱۳۵۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • KHAALED

    کلا تحلیل خاصی لازم نیست. با ادبا که سر و کار نداریم. بخندیم بره پی کارش. همینم هنر کمی نیست.