کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۶۷۷۵
تاریخ خبر:

جزییات آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در گفتگو با خبرگزاری فارس جزییات وقوع حریق در مرکز درمانی سینا اطهر را اعلام کرد. او گفت: این حادثه در یک کیلینیک درمانی در محله خیابان شریعتی پایین تر از میدان قدس کوچه ماهروزاده به وقوع پیوسته است. این حادثه احتمالاً به دنبال انفجار کپسول گاز بوده و سه مصدوم بر جای گذاشته است.

همچنین جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره حادثه حریق در خیابان شریعتی تهران گفت: این حادثه حدود ۴۵ دقیقه پیش در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس در یک کلینیک درمانی به وقوع پیوسته است. نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل حاضر شده و در حال حاضر مشغول اطفای حریق و اقدامات لازم هستند. علت دقیق وقوع حادثه هنوز مشخص نشده است اما احتمالا نگهداری سیلندر در انبار این کلینیک درمانی سبب به وقوع حادثه انفجار وحریق شده است. اینکه در حال حاضر چه تعداد مصدوم و یا دچار حادثه شده‌اند هنوز مشخص نشده و نیروهای آتش‌نشانی در حال تلاش جهت دسترسی به طبقات بالایی کلینیک که احتمالاً تعدادی بیمار نیز بستری و حضور دارند هستند.»

ملکی گفته نیروها پس از کنترل حریق در حال جستجو طبقات و لکه‌گیری حریق هستند. هنوز تعداد دقیقی از خسارت جانی یا افراد نجات داده شده مشخص نیست و اخبار نهایی اعلام خواهد شد.

کدخبر: ۳۳۶۷۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر