کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۹۲۵۵
تاریخ خبر:

جیلی پریفیس گزینه پیشنهادی ۱۹‌هزار دلاری

روزنامه هفت صبح | حساب جیلی از سایر خودروسازان چینی جداست. این شرکت محصولاتی با طراحی بی‌نقص و زیبا و مشخصات فنی و امکانات قابل توجه و پریمیوم را به بازار عرضه می‌کند. البته این رشد چشمگیر جیلی در طراحی و توسعه خودرو پس از خرید دو برند لوتوس و ولوو سرعت بیشتری گرفت. جیلی پریفیس یا Xingrui یک سدان سایز متوسط لوکس بوده که نسخه ۲۰۲۳ به تازگی در چین رونمایی شده است. جیلی Preface پریفیس (Xingrui) قیمت پایه‌ای معادل ۱۸ هزار و ۸۰۰ دلار در چین دارد.

جیلی پریفیس یک سدان سایز متوسط بوده که از سال ۲۰۲۰ در چین در حال توسعه است. جیلی در کنار نسخه معمولی پریفیس، یک نسخه ویژه به نام Only This Green را هم برای این خودرو عرضه کرده بود که این مدل در نسخه ۲۰۲۳ هم وجود دارد. حال جیلی برای حضور در بازارهای صادراتی و رقابت با برندهای مطرح نسخه ۲۰۲۳ سدان پریفیس را با تغییرات مهم و کلیدی رونمایی کرده است.

ظاهر جیلی پریفیس
به گزارش کار نیوز چاینا، جیلی پریفیس در نمای جانبی طراحی شکیل و ساده‌ای دارد. خط شخصیت بدنه این خودرو از بالای چراغ‌های عقب آغاز شده و در اوایل گلگیر جلو محو می‌شود. جیلی پریفیس یک سدان کامپکت سگمنت C پلاس بوده و دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۴۷۸۵، ۱۸۶۹ و ۱۴۶۹ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۸۰۰ میلی متر است که ابعادی مشابه با نسخه قبلی دارد.

خوشبختانه جیلی یک زبان طراحی بسیار شکیل و زیبا را در تمامی محصولات خود رعایت می‌کند که این سبک طراحی در جلو شامل پروفیل جلو صاف با جلوپنجره‌ای عریض و چراغ‌های اصلی باریک بوده که همین موضوع سبب شده محصولات جیلی به سادگی حتی بدون دیدن لوگو نیز قابل تشخیص باشند.

جیلی پریفیس Preface 2023 دارای رینگ‌هایی چند پره آلیاژی بوده که در پشت آنها کالیپرهای ترمز قرمز رنگ دیده می‌شود. نمای عقب جیلی پریفیس در نسخه معمولی دارای یک خروجی اگزوز معمولیست. اما در نسخه Only This Green جیلی پریفیس دو خروجی اگزوز در سپر نصب شده که چهره این خودرو را اسپرت‌تر جلوه می‌دهند.

داخل کابین جیلی پریفیس
کابین جیلی پریفیس ۲۰۲۳ به صورت عمده با چرم مشکی رنگ با دوخت آبی تودوزی شده است. این خودرو دارای سنسورهای پارک جلو و عقب با دوربین دید ۳۶۰ درجه بوده و از سیستم کمکی راننده خودران سطح ۲ پشتیبانی می‌کند. جیلی پریفیس Preface 2023 دارای کروز کنترل تطبیقی، اتوپارک، سیستم ترمز اضطراری خودکار، تثبیت خطوط حرکت و کمکی شروع حرکت در سربالایی است.

روی داشبورد جیلی پریفیس ۲۰۲۳ دو نمایشگر دیجیتالی یکی در پشت فرمان و دیگری در میان داشبورد قرار دارند که هر دو قطری معادل ۱۲٫۳ اینچ دارند. جیلی پریفیس دارای سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ریموت استارت، تشخیص فرمان‌های صوتی و امکان تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلوست.

مشخصات فنی جیلی پریفیس
جیلی پریفیس‌ ۲۰۲۳ به یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور بوده که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس ۷ دنده اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. جیلی پریفیس Preface (Xingrui) 2023 قادر است طی ۷٫۹ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت ذکر شده است. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل تست NEDC حدود ۶٫۷ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

کدخبر: ۴۶۹۲۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر