کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۵۵۱۵
تاریخ خبر:

جنیفر گروت، ‌کشف تازه ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی

روزنامه هفت صبح | جنیفر گروت که یک خواننده نسبتا موفق آمریکایی است، هفت سال پیش مسلمان شد. ویدئویی که او را در حال گفتن شهادتین نشان می‌داد حسابی در آمریکا و کشورهای عربی سر و صدا کرد اما پای ماجرا به ایران باز نشد. دلیل اینکه او بیشتر مورد توجه اهالی کشورهای عربی قرار گرفت به قبل از مسلمان شدنش بر می‌گردد، وقتی که در کنسرت‌های آخرش یک جوان اهل مغرب به نام سعید او را همراهی می‌کرد و کمی بعد خبر رسید که نه تنها جنیفر مسلمان شده بلکه با سعید ازدواج کرده است.

دو سال بعد هم آنها صاحب فرزند شدند و گویا جنیفر راهی مراکش شد که بیشتر زبان عربی یاد بگیرد اما بازگشت پر سر و صدای او به صدر خبرها و این‌بار استقبال ایرانی‌ها از او نشان داد که در تمام سال‌های گذشته کارهایی بیشتر از یاد گرفتن زبان عربی کرده است.

اولین ویدئویی که از او در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان دست به دست شد وقتی بود که به زبان فارسی شروع به حرف زدن رو به دوربین کرد.

او همزمان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان از مردم خواست که در خانه بمانند. کمی قبل‌تر او آیاتی از سوره بقره که به آیت الکرسی معروف هستند، به شکلی کاملا تخصصی خوانده بود و ویدئوی فارسی حرف زدنش هم به دیده شدن ویدئوی قرآن خوانی‌اش کمک کرد تا حسابی توجه فارسی زبان‌ها مخصوصا در ایران را به خودش جلب کند.

او به همین جا هم راضی نشد و یک پیام ویدئویی ترکی هم منتشر کرد که این‌بار توجه اهالی ترکیه را به خود جلب کرد. او به همراه یک قاری ایرانی هم آیاتی از قرآن را خواندند که در آن بر برابری زن و مرد و اهمیت پرهیزگاری تاکید شده است.

ویدئوی این همخوانی هم یکی از پربازدیدها شد. حالا او ستاره شبکه‌های اجتماعی فارسی و ترک‌ شده و سر از شبکه‌های تلویزیونی آنها درآورده است. خیلی‌ها از او به عنوان اولین شگفتی سال ۲۰۲۰ یاد می‌کنند اما خودش در چند گفت‌وگویی که اخیرا انجام داده این را قبول ندارد.

کدخبر: ۳۲۵۵۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر