کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۷۱۴
تاریخ خبر:

سوتی‌های ‌خیابانی در گزارش بازی ایران‌-‌هنگ‌کنگ

روزنامه هفت صبح | یک ماه و شاید هم کمی بیشتر از گزارش فاجعه بار جواد خیابانی در بازی پرسپولیس و گوام هند نگذشته که شبکه سه گزارش یک بازی ملی دیگر را هم به او سپرد تا اینبار او شاهکاری دیگر از خودش به جا بگذارد. گزارش خیابانی دربازی ایران و هنگ‌کنگ به قدری ضعیف و پر ایراد بود که صدای همه را درآورد‌. او همچنان فاجعه می‌آفریند و مسئولین شبکه سه هم چشم بر فجایع او می‌بندند و بی‌توجه به خواسته مردم کماکان به او گزارش می‌دهند.

* ‌منظر اول| گزارش خیابانی‌: اگر جواد خیابانی در حین گزارش‌هایش جملات عجیب و غریب نگوید مخاطب تعجب می‌کند و دچار تردید می‌شود که آیا گزارشگر بازی خیابانی بوده یا خیر. اما او دربازی ایران و هنگ‌کنگ مرز‌های گفتن جملات بی‌ربط و عجیب و غریب را جا‌به‌جا کرد. آنقدر این جملات غیر قابل هضم بودند که در همان زمانی که بازی در جریان بود، ویدئوهایش وایرال می‌شد و بعد از بازی هم رسانه‌ها به انتقاد از گزارش پر ایراد او پرداختند.

یکی از جملات غریب او در وصف نیمکت قوی ایران و هم طراز بودن بازیکن‌ها این بود:« ما بازیکن ذخیره نداریم، همه فیکس هستند، فقط بعضی‌ها بازی نمی‌کنند.» یا در لحظاتی از بازی یاد دیدار تیم ملی ایران با هلند در جام جهانی آرژانتین افتاد و گفت:« حتما ترکیب ایران در بازی با هلند خاطرتان هست، چیزی نیست فقط چهل و سه سال از آن بازی گذشته.» و البته گل طلایی خیابانی جایی بود که محمدرضا احمدی را دوست دانشمندش خطاب کرد.

* منظر دوم| نظر مردم: شاید مسئولین شبکه سه معتقدند که رسانه‌ها با خیابانی مشکل دارند و به خاطر همین روی گزارش‌های او زوم می‌شوند تا ایرادها را درشت‌نمایی کنند. اما بهتر است آنها سری به روابط عمومی سازمان بزنند و نظراتی که مردم برای ۱۶۲ می‌فرستند گوش دهند و یا نگاهی بیاندازند به کامنت‌های مخاطبان زیر مطالبی که در فضای مجازی درباره گزارش‌های جواد خیابانی نوشته می‌شود. فقط جهت نمونه چند مورد از این نظرات را در ادامه مرور می‌کنیم‌.

یکی از کاربران نوشته :« واقعا ایشون کی قراره بازنشسته بشن‌؛ من فوتبال را بی‌صدا دیدم.» کاربر دیگری هم مسئولین شبکه سه را مخاطب قرار داده و نوشته :« واقعا یک درصد هم با خودشون فکر نمیکنن این آدم حوصله سر بره و دیگه نباید گزارش کنه.» نظرات از این دست زیاد است که نمونه‌هایی از آن‌ها را درادامه می‌خوانید:« وقتی خیابانی گزارش میکنه دقیقا اعصاب آدم خرد میشه»، «تیم داشت گل می‌زد، خیابانی داشت همچنان خاطره تعریف می‌کرد.»

کدخبر: ۳۹۴۷۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر