کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۲۱۲۶
تاریخ خبر:

جمع‌آوری امضا برای تکرار فینال یورو ۲۰۲۰

امیدهای انگلیس برای کسب یک جام قهرمانی دیشب و پس از شکست برابر ایتالیا در فینال یورو ۲۰۲۰ در ضربات پنالتی بر باد رفت و شاگردان روبرتو مانچینی توانستند با پیروزی در ضربات پنالتی جام را مال خود کنند.

به این ترتیب رویای انگلیس برای کسب یک موفقیت بین المللی رنگ باخت و آنها پس از سال ۱۹۶۶ همچنان روی دور ناکامی قرار دارند. انگلیسی ها اما معتقدند بیورن کوئیپرس داور هلندی فینال، قضاوتی غیرمنصفانه داشته و به سود ایتالیا سود زده است.

مشخصا آنها به صحنه ای اشاره دارند که جورجو کیه لینی با گرفتن پیراهن بوکایو ساکا در دقایق پایانی مانع پیشروی او شد. ساکا در کنار خط طولی زمین می توانست به حرکت خود ادامه دهد و موقعیت خطرناک ایجاد کند ولی کیه لینی با گرفتن یقه پیراهن او از پشت باعث سرنگونی اش شد. کیه لینی در این صحنه با کارت زرد داور جریمه شد ولی دوستداران انگلیس معتقدند او مستحق کارت قرمز بود و ار این اتفاق رخ می داد احتمالا کار به ضربلات پنالتی کشیده نمی شود و سه شیرها زودتر کار را تمام می کردند.

در یک حرکت نمادین آنها در سایت "CHANGE.ORG" خواهان تکرار فینال شده اند و در حال جمع آوری امضا به همین دلیل هستند.

در بیانیه ای به همین منظور آمده است:« مسابقه (فینال یورو) در تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۱ به هیچ وجه عادلانه نبود. مدافع ایتالیا مهاجم انگلیس را کشید و سرنگون کرد ولی فقط یک کارت زرد گرفت. از نظر داور، هر گونه خطا و بازی خشن برای ایتالیایی ها مجاز بود و قطعاً این یک قضاوت مغرضانه است. در بازی تکراری باید یک داور عادل و منصف انتخاب شود.»

کدخبر: ۴۰۲۱۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • TOMMY

    این ( فوتبال ) بود و از نظری فوتبالی ایت الیا برتر بود ( در خانه حریف ) حالا بی ج نبه ترین ها ( به گواه تاریخ ) میخوان تیم ی که تا حالا در رده باشگاهی و ملی بیشتری ن فینال رو برگزار کرده رو زیر سوال ببرن ( میلان ) اگه سرمایه گذاری خارجی ها نبود همون باشگاه تون هم چیزی نبود استعمارگر پیر

  • TOMMY

    بیشتر از این خودتون رو ضایع نکنین.. لطفا

  • _user_1621362254

    تو صحنه بعداز این یقه کشی، کیلینی دست خو دش رو می بوسید،در کل بازی تمام شد وجام ب ه صاحب حق رسید،برای انگلیسی ها هم روسیاه ی بعد از بازی موند.