کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۷۶۶۰
تاریخ خبر:

جزییات درگیری دیشب مرزبانان با گروهک تروریستی در مرز میرجاوه

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان می‌گوید شب گذشته نیروهای مرزبانی میرجاوه با اشرار و گروهک تروریستی درگیر شدند که در این عملیات دو مرزبان و دو بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گفته ‌سرگرد ابوالحسن ضیایی در این درگیری استوار یکم وحید حسین زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل غلام پور به شهادت رسیدند اما نیروهای مرزبانی همچنان با تجهیزات و امکانات در منطقه حضور دارند و اجازه هیچ گونه تجاوزی را به اشرار مسلح و گروههای معاند نظام نمی‌دهند.

گفته می‌شود این درگیری در بخش مرزی ریگ ملک شهرستان میرجاوه میل ۸۹ ، حد فاصل پاسگاه چاه لشکر رخ داده است.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز در اطلاعیه ای جزییات بیشتری از ماجرا را منتشر کرده است. این اطلاعیه از اقدام قاطعانه رزمندگان این قرارگاه در ناکام گذاشتن حمله بامداد امروز ( سه شنبه) تروریست ها به یک برجک مرزبانی در منطقه مرزی میرجاوه خبر می‌دهد و می‌گوید: در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ) یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی ۸۹»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنها، طی یک درگیری شدید ، اقدام قاطعانه و بموقع رزمندگان اسلام تروریست ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.

در این درگیری سه نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیروهای احتیاط با یک تله انفجاری، دو تن از رزمندگان دلاور سپاه شهید و دو تن دیگر نیز زخمی شدند. همچنین در حمله ناکام تروریست‌ها به این برجک ، یکی از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید.

کدخبر: ۲۰۷۶۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر