کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۸۶۸۲
تاریخ خبر:

جزییات حکم اعدام یک کشتی‌گیر در خوزستان

رییس هیات کشتی اندیمشک می‌گوید مهدی علی حسینی که محکوم به قتل است اصلا کشتی گیر نبوده و فقط در زمان نوجوانی در سطح شهرستان تمرین کرده است اما متاسفانه موجی برای وی به راه افتاده با این مضمون که جلوی اعدام کشتی گیر اندیمشکی را بگیرید.

به گفته غلامرضا قیطاسی هر خلاف‌کاری را نباید به کشتی گیران اندیمشکی منتسب کنند و چهره کشتی گیران اندیمشکی را مخدوش کنند. متاسفانه با نسبت دادن این افراد به هیات کشتی اندیمشک تنها ورزشکاران و کشتی گیران اندیمشکی را بدنام می کنند. اندیمشک در کشور و جهان صاحب یک جایگاه است و برخی می خواهند به کشتی این شهرستان لطمه بزنند.

قیطاسی می‌گوید: به هر حال این شخص چند سال گذشته، خلافی مرتکب شده و قاضی بر اساس مستندات برایش حکم صادر کرده است. او به خانه مردم رفته و یک نفر را به قتل رسانده است و طبیعی است که دادگاه او را به قصاص محکوم کند. حالا چه شده است که رسانه های بیگانه حامی یک فرد قاتل شده اند و او را کشتی گیر معرفی میکنند. رسانه های داخلی نباید به این مسائل خیلی دامن بزنند و چهره کشتی اندیمشک را خراب کنند

رییس هیات کشتی اندیمشک افزود: مگر ما ورزشکار تربیت کرده ایم که برود دزدی کند یا آدم بکشد پس حتی اگر ورزشکار هم باشد باید تاوان جرم خود را بدهد. به یاد ندارم علی حسینی روی تشک کشتی گرفته باشد و فقط شنیده ام در مقطع کوتاهی با کشتی گیران ما تمرین کرده است. هر کسی که دو روز تمرین کرده باشد کشتی گیر نیست بلکه کشتی گیر کسی است که سال ها زحمت کشیده و مقام کشوری، آسیایی و جهانی کسب کرده باشد. هر چند این شخص گناهکار است اما به هر حال نجات یک آدم هم یک طرف قضیه است. ما به همراه دیگر بزرگان شهرستان پیگیر کار علی حسینی هستیم اما خانواده مقتول راضی نمی شود که به وی رضایت دهند.

مهدی علی حسینی در سال ۹۴ یک نفر را به قتل رسانده که اتهامش در دادگاه تایید و برایش حکم قصاص صادر شده است.

کدخبر: ۳۶۸۶۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر