کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۱۰۴
تاریخ خبر:

جزییات آتش‌سوزی بزرگ در پالایشگاه جنوب تهران

اخباری درباره وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در تهران منتشر شده است.

خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری همزمان با شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند دود غلیظی که به شکل یک ستون بزرگ در سمت جنوب تهران دیده می‌شود، به انفجار و آتش‌سوزی حاصل از آن در حوالی پالایشگاه تهران تعلق دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نزدیکی پالایشگاه تهران دود گسترده‌ای مشاهده شده است که هنوز مسئولان مربوطه واکنشی در ارتباط با این حادثه نشان نداده اند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تأیید حریق در نزدیکی پالایشگاه گفت: حریق به ما اعلام شده است، مأموران آتش نشانی در حال اعزام به محل هستند اما اینکه حریق و آتش سوزی در پالایشگاه باشد یا نزدیکی آن را هنوز اطلاع نداریم.

خبرگزاری ایلنا از قول محمد باقر محمدی، معاون عملیات سازمان امدادونجات نوشته ساعتی پیش آتش‌سوزی گسترده‌ای در پالایشگاه نفت تهران اتفاق افتاده است و تیم های ارزیاب هلال احمر برای پشتیبانی از حادثه و امدادرسانی اعزام شده‌اند.

خبرآنلاین جزییات بیشتری منتشر کرده است. آنها نوشته‌اند: حریق در انبار نفت این پالایشگاه باعث دود غلیظ در آسمان جنوب پایتخت شده است.

این خبرگزاری منشا دود غلیظ آتش‌سوزی را اطراف شهرک شهید بهشتی در شهر ری می‌داند. اسماعیل نجار - رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در گفتگو با رکنا گفت : دود عظیم در آسمان تهران و شهرری ناشی از آتش سوزی در پالایشگاه تهران است.

کدخبر: ۳۹۴۱۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر