کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۸۲۱
تاریخ خبر:

جزئیات قتل‌عام پسرعموها در اسماعیلیه اهواز

روزنامه هفت صبح | صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه خبر آمد سه برادر به همراه پسر ۱۴ ساله یکی از برادران، توسط پسرعموی‌شان بر سر اختلاف در مورد زمین کشاورزی در روستای تختیه از توابع اسماعیلیه اهواز به رگبار بسته شدند. در این حادثه عموی خانواده نیز مجروح شده و در بیمارستان به‌سر می‌برد.

در فروردین‌ماه امسال نیز یک مرد، هشت عضو خانواده خود را در اهواز به گلوله بست و حالا یک مرد ۴۰ ساله به دلیل اختلاف بر سر کشت و کار در زمین کشاورزی سه پسرعمو و فرزند یکی از آنها را به قتل رسانده است. همان ماجرای در دسترس بودن راحت سلاح در این مناطق که به وقت خشم به‌راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما علت این قتل‌عام خانوادگی چه بود؟

اختلاف ملکی
دو برادر یکی ۴۰ ساله و دیگری کوچکتر، چند روزی بود بر سر کشت و کار روی زمین با پسرعموهای‌شان دچار اختلاف شده بودند. حسن، عباس و طالب براجعه سه برادری هستند که در این حادثه به قتل رسیده‌اند البته به همراه پسر ۱۴ ساله یکی از برادرها که او هم سر زمین بوده است. رسول، برادر سه مقتول به رکنا از روز حادثه گفته که پسرعموهای‌مان قصد زورگویی داشتند و برادرانم زیر بار نمی‌رفتند.

اما اصل قضیه از چه قرار است؟ روز حادثه سه برادر برای کشت و کار سر زمین کشاورزی‌شان که حدود پنج هکتار بوده می‌روند، برادرها مشغول آماده‌سازی زمین برای کشت بودند که دو پسرعموی‌شان به سراغ آنها رفته و با این ادعا که زمین کشاورزی خودشان کوچک است خواسته‌اند سه پسرعمو نصف زمین کشاورزی‌شان را به آنها برای کشت و کار بدهند که مقتولان حاضر به پذیرش نمی‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود دو پسرعمو با سلاح کلاشینکفی که به همراه داشتند، به سر زمین بازگردند.

حتی عموی دیگرشان هم که برای میانجیگری به سر زمین آمده بود، حریف آنها نشده و خودش هم به دلیل شلیک گلوله مجروح شده و در بیمارستان به‌سر می‌برد. در این حادثه پسرعموی بزرگتر که ۴۰ ساله بوده در حالی که برادر کوچکترش هم به همراهش بوده اقدام به تیراندازی می‌کند که در این حادثه حسن، عباس و طالب به همراه پسر چهارده ساله عباس به قتل می‌رسند. اما عاملان این قتل به سرعت از محل حادثه متواری شده و پیگیری‌ها برای یافتن و دستگیری آنها همچنان ادامه دارد.

کدخبر: ۴۰۰۸۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر