کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۶۷۸۷
تاریخ خبر:

جزئیات سرقت لندکروزر مشاور علیرضا دبیر

روزنامه هفت صبح | ماجرا به شنبه هجدهم تیرماه بازمی‌گردد؛ وقتی که علی صادقی، مشاور علیرضا دبیر، مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و مربی بدنسازی کشتی‌گیران هدف سرقت زورگیران خشن در اتوبان امام علی شمال، زیر پل همت واقع می‌شود و خودروی تویوتا لندکروزرش را سارقان با شلیک گلوله از او می‌ربایند.

در این حادثه او هدف تیراندازی قرار می‌گیرد. صادقی در گفت‌وگو با هفت‌صبح درباره جزئیات ماجرای رخ داده می‌گوید: «روز شنبه حوالی ۱۰شب، در اتوبان امام علی شمال سارقان تصادف صوری درست کرده و از پشت به خودروی من کوبیدند، وقتی کنار اتوبان خودرو را نگه داشتم تا ببینم چه اتفاقی رخ داده است، آنها در حالی‌که ماسک داشتند خودشان را به‌عنوان مامور امنیتی معرفی کردند و سوئیچ و ریموت خودرو را از من خواستند. سه نفر بودند که یک نفر نیز راننده بود.»

جزئیات سرقت
او در بیان جزئیات دقیق‌تر می‌گوید: «شنبه ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد. پس از این اتفاق کمی جلوتر و در زیر پل همت خروجی غرب در کنار اتوبان توقف کردم تا وضعیت ماشینم را بررسی کنم. آنها هم متوقف شدند اما زمانی‌که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند. آنها بلافاصله به من گفتند که مامور امنیتی هستند.

یک نفرشان کلت را روی شکم من گذاشت و خواست که ریموت ماشین را به آنها بدهم. من از این اتفاق شوکه شده بودم و روی دست او زدم تا کلت را از روی شکمم بردارد. او هم بلافاصله به پای چپ من شلیک کرد و یک نفر دیگرشان نیز بلافاصله برای دومین‌بار به پای چپ من شلیک کرد. خودروی من هم روشن بود و وقتی به زمین افتادم، ۲ نفر از آنها پشت خودروی من نشستند و متواری شدند. ۲ نفر دیگر نیز با خودروی خودشان از روی پای راست من رد شدند و فرار کردند! آنها قصد داشتند به من شلیک کنند تا نتوانم دنبال‌شان بروم. آنها حتی تلفن همراه من را نیز بردند.»

واکنش مردم و مامور راهنمایی رانندگی!
مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در مسابقات جهانی مجارستان ۲۰۲۱ درباره این‌که مردم چه واکنشی داشتند و چه کسی به کمکش آمد نیز می‌گوید: «اتوبان شلوغ بود و این اتفاق در مجموع شاید حدود ۳ دقیقه به طول انجامید اما مردم فقط نظاره‌گر این اتفاق بودند و هیچ‌کس هیچ کمکی به من نکرد، فقط یک موتورسوار من را شناخت و سوارم کرد. پلیس راهنمایی و رانندگی هم ۲۰ متر جلوتر بودند، وقتی به آنها گفتیم که به تعقیب دزدان بروند، اعلام کردند این موضوع به ما ارتباطی ندارد و باید با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.

من هم زخمی بودم و فقط خودم را به بیمارستان رساندم!» در حال حاضر این پرونده نزد شعبه یکم پلیس آگاهی شاپور است و ماموران آگاهی در حال پیگیری برای دستگیری این افراد هستند. او درباره خودروی سرقت شده نیز می‌گوید: «خودروی تویوتا لندکروزر من حدود ۶ میلیارد تومان قیمت داشت.» او همچنان تحت درمان است. بارها شهروندان در فضای مجازی درباره اتفاقاتی که در اتوبان امام علی رخ داده است نوشته‌اند؛ از ماجرای سرقت و تصادف‌های صوری که انگار همچنان خشن‌تر از قبل ادامه دارد.

کدخبر: ۴۶۶۷۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر