کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۱۶۴
تاریخ خبر:

جزئیات حادثه تیراندازی پلیس به ‌شرور خشمگین مهرشهر

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | ماجرا از زمانی آغاز شد که فیلمی در فضای مجازی منتشر شده و در آن هیاهو و جمعیتی را نشان می‌داد که هرکدام به سمتی می‌رفتند و در تاریک و روشن هوا صدای ناسزا به گوش می‌رسید و یک شهروند در حال فیلم گرفتن بود که انگار یک نفر که روی زمین افتاده بود با شلیک گلوله جانش را از دست داد. اما این بریده‌ای از این فیلم بود که در فضای مجازی منتشر شده و اصلا مشخص نبود ماجرا چیست و در کدام منطقه اتفاق افتاده است.

در قسمت دیگری از فیلم شاهد جوانی هستیم که عریان در میانه چهارراه ایستاده، عربده می‌کشد، ناسزاهای ناجور می‌دهد و روی کاپوت خودروها می‌کوبد و آنها را به عقب می‌راند. بالاخره بعد از پیگیری‌های خبرنگار هفت‌صبح، اصل داستان مشخص شد. سردار محمدیان پشت‌پرده این تیراندازی را در استان البرز فاش کرد. سردار محمدیان در توضیح این اتفاق گفت:« فردی به وسیله قمه به مغازه یکی از شهروندان حمله کرده و به اموال آنها آسیب زده بود.

همچنین به سرقت اموال سوپرمارکت اقدام کرده بود. او که در حال طبیعی به سر نمی‌برد چهار نفر شامل سه آقا و یک خانم را نیز مجروح کرده بود.گشت کلانتری در محل حاضر شد و با تیراندازی هوایی فرد را زمینگیر کردند که تحرکات فرد باعث شد گلوله از اسلحه پلیس شلیک شود و به متهم برخورد کند. تمام مستندات در اختیار مردم قرار گرفت و کار پلیس شفاف است. این مستندات در اختیار دادستانی و رده‌های پلیس هم قرار گرفته است.» این شخص که سابقه شرارت، درگیری و مزاحمت برای مردم و اصناف را داشت در درگیری با ماموران نیروی انتظامی کشته شد.

جزئیات حادثه
در فیلم اصلی که منتشر شده است چند شب پیش یک جوان به همراه دو نفر دیگر وارد یک مغازه سوپرمارکت در منطقه حسین‌آباد مهرشهر کرج می‌شوند و فرد که حالت غیرعادی داشته بی‌دلیل با صاحب سوپرمارکت درگیری لفظی پیدا می‌کند مشتریان داخل مغازه او را به بیرون هدایت می‌کنند و حتی همراهانش که در فیلم نیز مشخص است سعی دارند او را بیرون ببرند.

به یک باره این جوان در حالی که بلوز خود را درآورده وارد سوپرمارکت شده و اقدام به تخریب می‌کند سپس در بخش دیگری از فیلم او را می‌بینیم که در میانه خیابان فریاد می‌کشد و بقیه ماجرا که در بالا توضیح داده شد. اگرچه در فیلم صدای فریادهایی می‌آید که انگار مربوط به همراهان این جوان است. اگرچه او سابقه شرارت داشته و حالا مشخص نیست چرا دست به این اقدام زده است.

همچنین عده‌ای اعلام کردند پلیس به او در حالی که دستبند داشته شلیک کرده است اما پلیس می‌گوید او در حال تقلا و اعمال خشونت بوده و مامور سعی داشته به او دستبند بزند که ناگهان تیر شلیک می‌شود. او قبل از درگیری با ماموران نیروی انتظامی، به صورت برهنه با قمه و با به کاربردن الفاظ رکیک به مردم حمله و یک پیرمرد را مجروح و به خودروهای شخصی آسیب وارد کرده بود.

به هرحال جزئیات این حادثه مبنی بر شلیک مامور کلانتری در حوزه استحفاظی کلانتری۲۲مهرشهر کرج به متهمی که به اموال مردم خسارت وارد می‌کرد در دست اقدام است و فرمانده انتظامی استان بلافاصله دستور ویژه‌ای برای بررسی موضوع صادر کرد.

کدخبر: ۴۱۳۱۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر