کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۱۰۱
تاریخ خبر:

جدیدترین آمار قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۰۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۸۹ هموطن دیگر به دلیل ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به‌این ترتیب مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

به گفته سیما سادات لاری از دیروز تا امروز ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۹۰ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۳۴ هزار و ۳۴ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند اما سه هزار و ۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری تاکید کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گفته وی، شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند

کدخبر: ۳۷۴۱۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر