کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۶۸۷۵
تاریخ خبر:

ثروت خانم هیکل‌آبادی یک‌شبه به باد رفت

روزنامه هفت صبح | هفته پیش یک خبر بامزه از کارت بانکی خانم هیکل‌آبادی در شبکه‌های اجتماعی پخش شد؛از آن خبرهایی که حالا معلوم شده فقط یک دروغ شاخ‌دار بوده است.ماجرا مربوط به خانم ناهید حسین‌پورهیکل‌آبادی می‌شد که احتمالا تا همین دو هفته پیش داشت زندگی‌ خودش را می‌کرد تا اینکه تصویری از کارت بانک ملت این خانم منتشر شد. در ویدئو از این کارت موجودی گرفته می‌شود و ته‌مانده حساب خانم هیکل‌آبادی را نشان می‌دهد: ۶۷ هزار میلیارد تومان. شبکه‌های مجازی خبر دادند که این خانم همسر یکی از مسئولان کشور است و ویدئو باز بیشتر دست‌به‌دست شد.

هیکل‌آباد روستایی متعلق به آذربایجان‌شرقی است و شماره تلفن دستگاه پوزی که در ویدئو از کارت بانکی موجودی می‌گیرد، نشان می‌دهد که مغازه‌ای متعلق به همین استان است. با اینکه پایین رسید بانکی، اسم سوپر نیما نوشته شده، هفته پیش در تماس با این شماره متوجه شدیم که اصلا آنجا یک آژانس تاکسی تلفنی است. صاحب آژانس آنقدر هم از دست تماس‌هایی که با او گرفته شده بود شاکی بود که اندازه نداشت.

آقایی که پشت تلفن حرف می‌زد گفت که اصلا تا امروز آنها دستگاه پوز هم نداشته‌اند. این راننده‌تاکسی تبریزی حتی اسم هیکل‌آباد را هم نشنیده بود. ما هم وقتی تصویر ماهواره‌ای این روستا را در گوگل جست‌وجو کردیم، به‌جز یک روستای بسیار محروم چیزی پیدا نکردیم. حالا دیروز یک ویدئوی دیگر به همراه صحبت‌های یک پلیس اهل آذربایجان‌شرقی و خود خانم هیکل‌آبادی منتشر شده است که می‌گویند این ویدئو یک شایعه بوده.

ناهید حسین‌پورهیکل‌آبادی اول این فیلم جدید، خودش را معرفی می‌کند و می‌گوید که این کارت متعلق به اوست، اما نه هیچ نسبتی با مسئولان دارد و نه موجودی حسابش اینقدر است. بعد هم توضیح می‌دهد که فریب خورده و این تصویر جعلی است. پلیس آذربایجان‌شرقی هم در توضیح این ویدئو می‌گوید که بعد از استعلام رسید متوجه شده‌اند که چنین شماره رهگیری‌ای اصلا وجود ندارد. همچنین از شماره پایانه پوز روی رسید هم به این نتیجه رسیده‌اند که این دستگاه اصلا در شهر آنها وجود نداشته است.

هشتم اسفند هم عکس کارت دیگری از ناهید حسین‌پورهیکل‌آبادی در فضای مجازی پخش شده بود که رسید این کارت بانک صادرات هم عدد ۱۵ هزار میلیارد تومان را نشان می‌داد. این تصویر هم گویا جعلی و شایعه بوده است. نکته جالب ماجرا این بود که تا امروز چندین پیج اینستاگرامی برای خانم حسین‌پور ساخته شده است. در توضیحات یکی از آنها هم نوشته شده که «ثروت در قلب آدماست؛ حالا ارثیه و حساب بانکی بالا، پایین باشه.»

کدخبر: ۳۷۶۸۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Msina

    دیدن گندش در آمد، سریع به حساب دیگری منت قل شد.