کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۴۲۶۲
تاریخ خبر:

تیرهای زهرآگین‌ به سمت داورزنی

روزنامه هفت صبح | حاشیه‌های یک برنامه تلویزیونی گریبان معاون وزیر را گرفت… داورزنی معاون سازمان ورزش مهمان برنامه فرمول یک بود و آنجا در مورد موقعیت فرزندانش مورد پرسش قرار گرفت. او درمورد شرایط فرزندانش خاطرنشان کرد: دختر بزرگم متولد سال ۱۳۶۲ است. پسرم متولد سال ۱۳۶۴ است و دختر کوچکم هم ۳۰ سال سن دارد. دختر بزرگم لیسانس و فوق لیسانس مدیریت دارد و در بازار آزاد کار می‌کند و یک پسر ۶ ساله هم دارد.

پسرم معماری خوانده و او هم در بازار آزاد کار می‌کند. او مدتی کافه و رستوران داشت و در کنارش باشگاه‌داری هم می‌کند. واقعیت این است که هیچ کدام از فرزندانم ربطی به دولت ندارند. دختر کوچکم در تهران لیسانس گرفت و از دانشگاه ماساچوست دعوتنامه گرفت و همانجا (با یک گل پسر ایرانی )ازدواج کرد و حالا در شرق آمریکا زندگی می‌کند. سه سالی است که دخترم ازدواج کرده و در آنجا زندگی می‌کند. باید بگویم که او پاسپورت آمریکایی ندارد، اما اجازه کار دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درمورداینکه گفته می‌شود پسرش (مجتبی) از رانت پدرش استفاده کرده و سالن بدنسازی فدراسیون تکواندو را گرفته است و همچنین در امور برخی فدراسیون‌ها دخالت می‌کند، تصریح کرد: مجتبی تنها ارتباطش با ورزش کشور این است که در مزایده سالن بدنسازی فدراسیون تکواندو شرکت کرد. زمانی که این سالن شرایط خوبی نداشت مجتبی در آنجا سرمایه‌گذاری کرد. این سالن از صبح تا ساعت ۱۴ در اختیار فدراسیون است و از آن به بعد در اختیار مجتبی قرار می‌گیرد که حالا به یک منبع درآمد برای فدراسیون تبدیل شده است.

من به مجتبی توصیه کرده‌ام تا تغییراتی در کارش ایجاد کند تا دیگر ارتباطی به ورزش نداشته باشد. ‌پسرم پورشه داشت، فروخته، از ۵تا بانک ۳۰ تومن، ۴۰ تومن،۵۰تومن وام گرفته. مجتبی با تاکسی تردد می‌کند و حتی وسیله نقلیه هم ندارد. او ماشینش را فروخته و چند وام گرفته و خانه خریده است. او ماشین لوکس ندارد و از رانت پدرش هم استفاده نکرده است.

حرف‌های او با واکنش‌های متعددی روبه‌رو شد. فتوره‌چی فعال چپگرای توئیتر در این مورد نوشت: کل اطلاع‌رسانی برای مزایده سالن بدنسازی فدراسیون تکواندوی مملکت، یک کادر آگهی ۳ سانتی در صفحه نیازمندی‌های روزنامه بوده و کلا ۴۸ ساعت برای شرکت در مزایده زمان بوده است. آیا «آقا مجتبی» شما هم از آگهی تک کادری ۳سانتی نیازمندی روزنامه فهمید که مزایده برگزار می‌شود؟

نویسنده روزنامه جوان اما به وجه دیگری از حرف‌های داورزنی ایراد وارد دانسته است:«حرف‌های محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در رسانه ملی درد آور بود. با شنیدن این حرف‌ها حالا می‌توان راحت‌تر نتیجه گرفت که چگونه این همه فساد در ورزش کشور وجود دارد. حرف این است که چگونه یک مسئول بلند پایه که ادعای حضور در دوران شکوهمند دفاع مقدس را دارد و مردم را به ضدیت با آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی دعوت می‌کند، همزمان با وقاحت تمام از حضور فرزندش در ماساچوست می‌گوید و از گل پسر ایرانی که با او ازدواج کرده! »

کدخبر: ۲۷۴۲۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر