کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۱۴۰۸
تاریخ خبر:

از بمب‌گذاری در مشهد تا سقوط هواپیما در اندیمشک

بمب‌گذاری در یک مجتمع تجاری در مشهدمقدس و فرود اضطراری یک هواپیما در اندیمشک دوتا خبر منتشر شده ۲۴ساعت گذشته در فضای مجازی هستند که حالا می‌دانیم در دوتایشان صحت ندارند.

شب گذشته بود که خبری مبنی بر شایعه بمب‌گذاری در یک مجتمع تجاری در مشهد منتشر شد که بلافاصله تکذیب شد. محمدرضا دانشورنیا؛ معاون فرماندار مشهدمقدس در زمینه این شایعه اظهار داشت: پس از اعلام بمب‌گذاری در یک مجتمع تجاری در مشهد از طریق تماس تلفنی؛ گروه‌های تجسس در محل حضور پیدا کردند. به‌گفته او خبر اولیه پس از این حضور تکذیب شد و مشخص شد بمب و هیچ تهدید امنیتی دیگری وجود نداشته است.

همچنین فرماندار شهرستان اندیمشک فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در این شهرستان را تکذیب کرده و گفته این خبر منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

به‌گفته پیمان جهانگیری عکسی که در فضای مجازی منتشر شده است مربوط به یک فروند هواپیمای معیوبی است که از طریق تریلرهای مخصوص در حال انتقال به تهران است که طی روزهای اخیر از طریق جاده اندیمشک به تهران انتقال یافت. برخی در فضای مجازی با انتشار تصاویر مربوط به انتقال یک هواپیمای معیوب، خبر از فرود یک فروند هواپیما در پلیس راه اندیمشک خرم آباد دادند که عاری از حقیقت است.

رئیس پلیس راه خوزستان هم با تکذیب فرود اضطاری هواپیما در جاده نزدیک به پلیس راه اندیمشکگفت: این تصاویر مربوط به هواپیمای معیوب ماهشهر بوده که در حال انتقال به تهران است.

به‌گفته سرهنگ رضا دولتشاهی این هواپیمای معیوب توسط تریلرهای مخصوص هواپیمابر در حال انتقال به تهران است و هم اکنون در جاده های استان خوزستان حمل می شود. بهمن ماه سال گذشته یک فروند هواپیمای مسافربری در ماهشهر هنگام فرود به دلیل سرعت بالا از باند خارج شد که به یک بولوار نزدیک به فرودگاه وارد شد و خسارت دید. این هواپیما اکنون برای بازسازی و تعمیر به صورت زمینی در حال انتقال به تهران است.

کدخبر: ۳۵۱۴۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر