کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۸۳۳
تاریخ خبر:

توماس باخ از حال تنیس‌باز گمشده چینی خبر داد

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با پنگ شوآی، تنیس‌باز چینی، ارتباط ویدیویی برقرار کرد. این ورزشکار به باخ گفت که در امان است، اما از او خواست که رازداری خود را حفظ کند. پنگ شوآی گفت که در خانه خود در پکن زندگی می کند و اکنون ترجیح می دهد با دوستان و خانواده وقت بگذراند و همچنین قصد دارد به بازی تنیس ادامه دهد. اما ترهو، رئیس کمیسیون ورزشکاران IOC و لی لینگوی عضو کمیته بین المللی المپیک در چین نیز با این تنیسور گفتگو کردند. در پایان مکالمه، باخ زمانی که پنگ شوآی را به یک شام ​​در رستوران دعوت کرد که تنیسور چینی موافقت کرد.

در ۲ نوامبر، پنگ شوایی پیامی را در صفحه ویبو خود منتشر کرد. در آن، یک مقام ارشد حزبی و دولتی چین را متهم به ایجاد رابطه صمیمی کرد. پس از مدتی این پیام حذف شد اما محتوای آن در شبکه های اجتماعی منتشر شد. پس از آن، نظرات در صفحه ورزشکار غیرفعال شد و خود صفحه در جستجوهای Weibo و Baidu نمایش داده نشد. با وجود بحث در مورد این موضوع در شبکه های اجتماعی، رسانه های چینی از انتشار این رسوایی خودداری کردند. وزارت خارجه چین نیز از اظهارنظر در این باره خودداری کرد.

پنگ شوآی نفر اول سابق جهان در تنیس دونفره است. این ورزشکار ۲۳ عنوان در مسابقات تحت پوشش انجمن تنیس زنان (WTA) از جمله دو تورنمنت گرند اسلم کسب کرده است. زن چینی در مسابقات انفرادی دو قهرمانی در مسابقات WTA کسب کرده است.

منبع: ایسنا

کدخبر: ۴۲۶۸۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • nirvana

    چین خط قرمز شماست؟ چرا نوشتید روابط صمیم ی مرزهای سانسور را در نوردیدید

  • Amirkhan56

    این خانم یک دنیا را سرکار گذاشته بود! خو ب خانم مگر مریضی که همه را درگیر بازی مو ش و گربه کرده ای؟!!