کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۰۷۹۴
تاریخ خبر:

توضیح پلیس راهور درباره ممنوعیت تردد در ۱۳فروردین

جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن اشاره شده جلوگیری خواهد کرد. سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به صورت آماده‌باش کامل و صددرصدی در تمام مراکز تفریحی و تفرجگاهی سطح شهر تهران برای کنترل ترافیک و ترددها حضور دارند، اظهار کرد: عوامل پلیس راهور، اقدامات ترافیکی ویژه این ایام را انجام می‌دهند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: براساس سنت دیرینه و کهن ایرانیان، شهروندان به همراه خانواده در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) به منظور گردش و تفریح به دامان سبز طبیعت از جمله پارکها و گردشگاههای عمومی داخل و اطراف شهرها مراجعه می‌کنند. پلیس راهور تهران بزرگ برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا طرحهای انتظامی و ترافیکی را تهیه و اجرا خواهد کرد.

این مقام انتظامی افزود: در هر صورت، در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پلیس راهور تهران بزرگ با تمام امکانات نیروی انسانی، خودرویی، موتوری و تجهیزاتی خود، اقدام به پوشش ترافیکی معابر داخلی و منتهی به پارکهای شهر تهران مانند چیتگر، سرخه‌حصار، یاس فاطمی و تمام اماکن تفرجگاهی کرده همچنین تمام خیابانها و بزرگراه‌های پیرامونی سایر بوستانها و تفرجگاه‌ها از ساعات ابتدایی صبح پوشش داده خواهند شد.

موسوی‌پور یادآور شد: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن اشاره شده جلوگیری خواهد کرد و اگر ممنوعیتی اعلام نشود برای روان‌سازی ترافیک اقدامات لازم را انجام خواهد داد. لازم به ذکر است نیروهای پلیس راهور آمادگی صد درصدی در هر دو روز پنجشنبه و جمعه (دوازدهم و سیزدهم) را در تمام معابر سطح شهر دارند.

کدخبر: ۳۸۰۷۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • porfosor

    عید راها باز کردین همه اومدن شمال .کنار دریا که راحت بود انگار چیزی به عنوان کرن ا نبوده و نیست .بعد عید تو شهرمون اعلام کردن وضعیت قرمزه با ماشین پلیس امبلانس تو شهر رژه می رفتن می گفتن وضعیت قرمزه ن یاین بیرون. الان ما چه گناهی کردیم اونا که کیفشون کردن رفتن .ما موندیم کرنا .ای ن راهای شمال مخصوصا گیلان برای ۱۰ سال بب ندین .نیان کسی .خوشیش برای دیگران زجرش برای ما شمالی ها