کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۴۵۵
تاریخ خبر:

توضیح مهدوی در مورد صحبت جنجالی‌ روی آنتن

محمدرضا مهدوی بیست و چهار ساعت پس از سوژه شدن در شبکه‌های اجتماعای به‌خاطر حرفی که دیروز در برنامه زنده تلویزیونی به‌زبان آورد، می گوید خودش و همسرش فقط به این اتفاق می‌خندند.

فوتبالیست سابق تیم‌های استقلال، پرسولیس و تیم‌ملی دیروز به‌عنوان کارشناس در استودیو تلویزیون حضور داشت و در شروع اظهارات خود گفت: یک خبر خوش هم اعلام کنم، امروز تولد همسرمه! به‌شکل طبیعی این اتفاق باعث شد محمدرضا مهدوی سوژه شبکه‌های اجتماعی شود و کاربران با او شوخی کنند. خودش امروز در گفتگو با سایت ورزش سه می‌گوید: «از دیشب تا حالا با خانمم در حال خندیدن هستیم. من به نوعی تابوشکنی کردم. چند وقتی است که همیشه خبر ناراحتی می شنویم، گفتم تابو شکنی کرده باشم. چند دقیقه قبل تر من فوت مادر خاندان پیروانی را تسلیت گفته بودم؛ مادری که توانسته چنین فرزندانی تحویل جامعه داده است. به هر حال من تسلیت گفتم و این یک خبر منفی است. بعد چرا نباید این خبر باشد. چه بهتر است که با همین مسائل فرهنگ مان را بهتر کنیم. من بالای هزار پیام تبریک گرفتم. گفتند باریکلا و چقدر شهامت داری. شاید ۱۰ هزار نفر هم فحش خیلی بد دادند. چرا باید اینطوری باشد؟ یعنی ما اینقدر فرهنگمان ضعیف است؟ من یک کار جدید و قشنگ را انجام دادم که امیدوارم همگان این کار را بکنند. شما تمام قهرمان ها و سوپراستارهای جهان را ببینید؛ مسی و رونالدو چرا هر کدام چهار فرزند دارند؟ تا حرف می زنند می گویند اول خانواده. رونالدو مصاحبه کرده و گفته من پول، مقام، شهرت و هر چیزی که بخواهم دارم ولی می خواهم خانواده ام را تکمیل کنم. زندگی یعنی خانواده. شما شب بعد از کلی درگیری به خانه می روید و یک لقمه کنار هم غذا می خورید و می خندید. اگر من باعث شدم مردم خوشحال بشوند و بخندند، خیلی خوشحالم و اگر باعث شدم که یک سری از زندگی ها متلاشی شود، خیلی متاسفم.»

کدخبر: ۳۸۱۴۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1568532767

    آقا مشکل این نبود اصلا. خانواده دوستی که خوبه، قبل از شما هم خیلی‌ها رو آنتن به همسرشان ابراز ارادت کرده‌اند. مشکل این ب ود که تولد همسر شما چه خبر خوشی برای “مر دم” است؟ اگر تولد را به همسرتان تبریک گف ته بودید که مشکلی نبود.