کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۲۸۱
تاریخ خبر:

توصیه رییس پلیس آگاهی برای جلوگیری از سرقت اتومبیل

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو در کشور از کشف ۹۷۰ فقره سرقت لوازم و تعداد ۹۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد.

به‌گفته سردار محمد قنبری انجام اقدامات مقابله‌ای نظیر اجرای طرح‌های عملیاتی و ضربتی در کاهش سرقت‌ها تاثیر انکارناپذیری داشته و گزینه مناسبی در کنترل مجرمان است، گفت:‌ این طرح‌ها ضمن ناامن کردن محیط برای فعالیت سارقان و پیشگیری از وقوع جرم در اماکن سبب کاهش و کنترل نسبی سطح وقوعات جرم مربوطه و به تبع آن کاهش وقوعات مجموع سرقت‌ها ،ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش روانی در سطح جامعه می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با هشدار به شهروندان برای جلوگیری از سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو گفت: لازم است که شهروندان اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و … مجهز کنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی همچنین تاکید کرد: لازم است که شهروندان هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه ، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود، پرهیز کنند.

کدخبر: ۵۰۰۲۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • adelbond007

    راست میگه…تو یه هفته تو کوچه ما،سه تا ما شین رو لخت کردن،باطری ماشین من رو هم برد ن،به پلیس هم گفتیم ،هیچکاری تا الان نکرد ن