کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۹۴۸
تاریخ خبر:

توئیت بازی| پایان مفتاح در می‌خواهم زنده بمانم

روزنامه هفت صبح | بعضی بازیگران هستند که استعدادی سرشار دارند.درهر نقش و موقعیتی که قرار بگیرند بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارند.با این حال اهل جنجال و هیاهو نیستند و تمرکز خود را بر کارشان می‌گذارند.پرهیز از هیاهو الزاما مساوی با نادیده شدن آنها و توانایی‌شان نیست؛‌کما اینکه سخت‌پسندها بارها بازیگرانی با چنین ویژگی را تحسین کرده‌اند.

یکی از این معدود بازیگران توانا و کم حاشیه،مهدی حسینی‌نیا است.او سال‌هاست می‌درخشد که نمونه تازه‌اش را در سریال‌های خانگی «سیاوش» و «می‌خواهم زنده بمانم» دیده‌ایم. این هفته نقش او در دومی تمام شد؛‌نقش یک قاچاقچی موادمخدر به نام مفتاح. شخصیت همه ویژگی برای ایجاد تنفر را داشت اما مفتاح به دل نشست.چرا؟ به این دلیل که بازیگر حواسش بود اندازه نگه دارد.حسینی نیا به‌جای داد و فریاد، با آرامش روی خشن و بی‌رحم شخصیت را منتقل کرد.او به‌خوبی از میمیک صورت و لحن کلام بهره برد و یک کاراکتر موفق در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به یادگار گذاشت.

* وحید سعیدی: مهدی حسینی‌نیا یک پدیده دیر کشف شده است. بازیگری که آنقدر نقش منفی را خوب بازی می‌کند که با همه وجود باورش می‌کنی و همراهش می‌شوی.او این‌بار در می‌خواهم زنده بمانم برگ تازه‌ای رو کرد. یک خلافکار بی‌همه چیز که مخاطب را به سر حد کلافگی می‌رساند تا جایی که وقتی به آن شکل توسط عماد کشته می‌شود،آهی از ته وجود می‌کشد. این آه مخاطب و آسودگی خاطرش از مرگ «مفتاح» به خاطر بازی درست و دقیق حسینی‌نیا است.

* احمد رنجبر: این اولین‌بار نیست که بازی مهدی حسینی‌نیا به دل می‌نشیند. او در جان دادن به شخصیت‌هایی که بازی می‌کند تبحر دارد.نمونه تازه‌اش «می‌خواهم زنده بمانم» است که از لحظه‌لحظه سریال بهره برد و شخصیت مفتاح را برای مخاطب باز کرد.این کار نه با حرف که با واکنش‌های درست انجام شد و مخاطب بی آنکه حرف زیادی از گذشته زده شود، پی برد مفتاح کیست و چرا اینقدر قدرتمند است.

* مرجان فاطمی: بازیگر کاربلد نیازی به ایفای نقش‌های طولانی برای نمایش هنرمندی خود ندارد. مهدی حسینی‌نیا با اینکه در هر دو سریال نقشی به نسبت کوتاه داشت اما خیلی خوب توانست خودش را در هردو ثابت کند.

کدخبر: ۳۸۷۹۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر