کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۱۴۴۴
تاریخ خبر:

توئیت بازی | فصل جدید فوتبال برتر

روزنامه هفت صبح | با شروع فصل جدید لیگ فوتبال ایران، رسما برنامه «فوتبال برتر» هم وارد فصل جدید خودش شد. البته که این برنامه چه در بخش پخش زنده فوتبال وچه در بخش تحلیلی به بهانه بازی‌های ملی و البته بازی‌های پرسپولیس و استقلال روی آنتن می‌رفت، اما از آنجاییکه هیچ تغییر وتحولی در ساختار و محتوای برنامه ایجاد نشده بود و فوتبال برتر با همان مختصات فصل قبل پخش می‌شد، فرض بر این گذاشته شد که قرار است تغییرات باشروع فصل جدید لیگ برتر انجام شود.

اما برنامه فوتبال برتر چهارشنبه بدون هیچ تغییری برای پوشش بازی تیم‌های استقلال و هوادار روی آنتن رفت. حتی میزی که مجری و مهمانان پشت آن می‌نشستند هم تغییر نکرده بود. ‌این ماجرا محدود به داخل استودیو نبود و در پخش زنده هم تغییری نسبت به فصل قبل انجام نشده بود و برای اعلام ترکیب، نتیجه بازی و…. از همان هویت بصری فصل قبل استفاده شده بود. اولین برنامه تحلیلی فوتبال برتر هم پنجشنبه شب پخش شد که در ساختار بصری و دکور این برنامه شاهد تغییری نبودیم. گویا از نظر شبکه سه طراحی جدید برای برنامه فوتبال برتر خرج اضافی است‌.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: ‌ شبکه سه مدعی است که یکی از برنامه‌های پرمخاطبش «فوتبال برتر تحلیلی» است‌، اما برای این برنامه به زعم خودشان پر مخاطب حاضر نیستند کمی خرج کنند. طراحی و ساخت دکور جدید لازمه برنامه‌های فصلی است‌.

‌احمد رنجبر: تجربه و آمار نشان داده برنامه‌های فوتبالی تلویزیون مخاطب حداکثری دارند.این آمار طبعا برای قاب مسابقات بیشتر هم می‌شود؛خاصه اگر مسابقه مربوط به یکی از تیم‌های پرسپولیس و استقلال باشد.فوتبال برتر می‌تواند لذت تماشای فوتبال را دوچندان کند اگر ایده‌های تازه داشته باشد.با این حال در چند سال اخیر خبری از برگ برنده در فوتبال برتر نیست.

کدخبر: ۴۲۱۴۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر