کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۱۸۲
تاریخ خبر:

توئیت بازی| بی‌نظمی پخش سریال کلبه‌ای در مه

روزنامه هفت صبح | کنداکتور شبکه سه همیشه به خاطر پخش زنده مسابقات ورزشی با یک چالش اساسی مواجه بوده است.همزمانی پخش بازی‌های مهم با باکس سریال این شبکه بارها اعتراض سریال‌سازان را به دنبال داشته.طبعا غالب مخاطبان میان پخش سریال و مثلا مسابقه تیم ملی،خواهان دومی هستند.اصلا رسالت اصلی شبکه سه پوشش بازی‌های مهم است. با این حال گاه،مقدمه و موخره پخش زنده مسابقات طولانی می‌شود و سریال شبکه سه تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

نمونه‌اش سریال تازه این شبکه یعنی کلبه‌ای در مه که پخش آن روز ۱۳ خرداد شروع شد اما تاکنون پنج شب به دلیل مسابقات ورزشی روی آنتن نرفته است.ساعت پخش این سریال با مسابقه فوتبال تیم ملی با هنگ‌کنگ و بحرین و مسابقه والیبال تیم ملی با ایتالیا و آمریکا همزمان شده و به همین خاطر از کنداکتور بیرون مانده است.این در حالی است که شبکه سه سریال قبلی خود را در شرایط مشابه از کنداکتور خارج نمی‌کرد. بوتیمار بارها با پخش زنده همزمان شد اما بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن رفت.

*** کامنت‌ها
* وحید سعیدی: مسئولان شبکه سه از ابتدا می‌دانستند که خرداد ماه به واسطه برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال و والیبال و البته ادامه لیگ برتر کنداکتور پر ترافیکی خواهند داشت. ساعت برگزاری این مسابقات هم از مدت‌ها قبل مشخص بود، اما با این حال سریالی را که با کلی هزینه تولید شده در این ترافیک روی آنتن فرستادند که نتیجه‌اش شده پخش نامنظم. در واقع این عامل بزرگ‌ترین آفت برای یک سریال است که مخاطبانش را از دست بدهد.

* احمد رنجبر: فارغ از اینکه کلبه‌ای در مه با بی‌نظمی در پخش مواجه شده،نکته مهم‌تری وجود دارد.این سریال در سه قسمت ابتدایی روی کلیشه‌ها گام برداشته است و داستانی قدیمی درباره ارباب -رعیت‌ها و مبارزان انقلاب به تصویر کشیده. به‌زودی با اتصال خط عشق و عاشقی به سریال کلیشه‌ها تکمیل می‌شود.

* مرجان فاطمی: شبکه سه هنوز بعداز این همه وقت نمی‌تواند برنامه‌ریزی درستی برای پخش سریال‌هایش داشته باشد. سریالی که هنوز چند قسمت از آن نگذشته با این بی نظمی روی آنتن می‌رود چطور می‌شود انتظار داشت مخاطبان آن را دنبال کنند.

کدخبر: ۳۹۵۱۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر