کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۹۴۴۸
تاریخ خبر:

توئیت بازی| آمار پایین برنامه‌های سیما

روزنامه هفت صبح | دو روز پیش مرکز تحقیقات صدا‌و‌سیما نتیجه نظرسنجی مردمی در دی‌ماه را منتشر کرد. در این خبر تاکید شده که ۷۸٫۹‌درصد مردم بیننده تلویزیون بوده‌اند. با این حال هیچ‌کدام از برنامه‌ها بالای ۵۰‌درصد بیننده نداشته‌اند. در شبکه یک دستپخت با ۱۵٫۳‌درصد پربیننده‌ترین است. گلچین عمو‌پورنگ با ۱۵٫۷‌درصدر پربیننده‌ترین برنامه شبکه دو است. برنامه فوتبال برتر (پخش زنده فوتبال لیگ برتر) با ۲۶٫۴‌درصد در صدر برنامه‌های پربیننده شبکه سه قرار دارد. در شبکه ۴، برنامه کابوس آمریکا با ۲٫۲‌درصد بیننده، صدرنشین است.

برنامه به خانه برمی‌گردیم با ۱۲٫۲‌درصد در صدر برنامه‌های شبکه پنج قرار دارد و دکتر سلام با ۱۰‌درصد بیننده، پرمخاطب‌ترین برنامه شبکه آموزش است. یاد خدا در شبکه قرآن با ۸٫۵‌درصد یکه‌تازی می‌کند. حیات‌وحش شبکه مستند ۲۸‌درصد بیننده دارد. برنامه شب‌های فوتبالی با ۱۳٫۸درصد پرمخاطب‌ترین برنامه شبکه ورزش نام گرفته. شهروند و مافیا در شبکه سلامت ۷٫۹‌درصد بیننده به‌دست آورده. برنامه خندوانه با ۳۹٫۹‌درصد، پرمخاطب‌ترین برنامه شبکه نسیم شده. برنامه انارستان شبکه افق هم ۶٫۴‌درصد بیننده دارد.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: ‌آمار مخاطبان تلویزیون وضعیتی اسفناک به خودش گرفته، اینکه پر مخاطب‌ترین برنامه این رسانه حتی آمارش به ۴۰ درصد هم نمی‌رسد جای تاسف دارد. حالا مدیرانی که نمی‌توانند برای رسانه خودشان نسخه بپیچند و سطح آمار مخاطبانشان را بالا ببرند دست روی گلوی رسانه دیگر گذاشته‌اند و دارند برای شبکه خانگی نسخه تجویز می‌کنند.

‌احمد رنجبر: ‌به قول عادل فردوسی‌پور همه‌چیز گویاست. شخصا امیدوارم به‌زودی آمارها خبر از محبوبیت برنامه‌های سیما بدهد. این‌که عده‌ای با تلویزیون قهر هستند و خیلی‌ها از کیفیت برنامه‌ها ناراضی‌اند، نتیجه سیاست‌های غلطی است که باعث شده کار‌بلدها از میدان دور باشند. این روزها به‌سختی می‌توان برنامه‌ای یافت که مخاطب را ترغیب به تماشا کند.

کدخبر: ۴۳۹۴۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر