کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۷۴۵۳
تاریخ خبر:

توئیت بازی| آقای معاون حواستان هست؟

روزنامه هفت صبح | نوروز ۱۴۰۱ مهم‌ترین بزنگاه رئیس جدید صدا‌و‌سیماست. او ساختار مدیریتی تلویزیون را حفظ کرده اما طبیعی است که از آن‌ها انتظاری متفاوت دارد. پیرو همین تفکر است که برای نوروز امسال سریال‌های قبلی را کنار می‌گذارد و سراغ آثاری دیگر می‌رود. یکی از آن‌ها «خداداد» است که تولید آن از چندی پیش شروع شده. به‌تازگی حمید شاه‌آبادی معاون سیما از پشت صحنه «خداداد» بازدید کرده و ضمن تعریف از سریال، قول داده نوروز ۱۴۰۱ متفاوت از همیشه باشد:

«برنامه‌هایی که برای نوروز امسال تدارک دیده شده، مجموعه‌ای است از کارهای متفاوت که وجه طنز و سرگرمی آن، یکی از وجوه غالب این برنامه‌ها خواهد بود.» آیا این وعده مشابه‌ها قول‌هایی است که مدیران به زبان می‌آورند؟ یا واقعا در نوروز پیش‌رو شاهد اتفاقی ویژه خواهیم بود؟ صحبت‌های معاون سیما نتیجه‌ای دیگر هم دارد و آن بالا بردن انتظار مخاطب است. مخاطب تیزهوش، این حرف‌ها را به‌خاطر می‌سپارد و در پایان نوروز شخصا قضاوت می‌کند که در حد وعده و دلخوشی بوده یا رنگ حقیقت گرفته است؟

کامنت‌ها
وحید سعیدی: مسئولین سیما به‌خصوص مقامات بالای این رسانه مشخص نیست که چرا تا این اندازه دوست دارند در معرض دید باشند و به بهانه‌های مختلف اظهار‌‌نظر کنند. چرا باید یک مقام عالی‌رتبه سازمان آن‌هم در حد معاونت سیما توقعات را از یک سریال در دست ساخت تا این اندازه بالا ببرد. البته که تعریف و تمجید یک مقام رسمی تلویزیون تکلیف مخاطب را با آن سریال مشخص می‌کند، اما چرا باید کلا این کار انجام شود.

‌احمد رنجبر: مایه خوشحالی است که در روزهای تعطیل سال، با یک تلویزیون «شاد» و «پربار» مواجه باشیم. عجالتا می‌توان به وعده معاون سیما دل‌خوش بود و منتظر نوروز ماند. کاش حمید شاه‌آبادی در کنار این قول، از برنامه‌ها هم نام می‌برد تا مشخص شود تلویزیون چه در چنته دارد. امیدواریم بعد از عید این مثل فاقد کارکرد باشد: دوصد گفته، چون نیم کردار نیست.

کدخبر: ۴۳۷۴۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر