کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۱۲۹
تاریخ خبر:

توئیت بازی| آرایش پاییزی سیما با پایان ماه صفر

روزنامه هفت صبح | از روز جمعه و همزمان با پایان ماه صفر، برنامه‌های تازه‌ای روانه آنتن شده‌اند. در ادامه هم برنامه‌هایی جدید پخش خواهند شد. شبکه نسیم روز شنبه از سری جدید دست فرمون رونمایی کرد. ایستگاه، تهمتن و مامور ویژه هم از آخر هفته به نسیم می‌آیند. دست در دست و بسته پیشنهادی برنامه‌های پاییزی شبکه دو هستند و قرار است چند برنامه دیگر روی آنتن این شبکه بروند. قسمت‌های تازه کلبه عموپورنگ هم از روز شنبه پخش شد.

پرنیان صدا نام برنامه جدید شبکه پنج است که از جمعه روی آنتن رفته. سریال روزگار جوانی ۳ و اتوبوس خنده رو دیگر تازه‌های این شبکه محسوب می‌شوند. سری جدید اعجوبه‌ها و سیم آخر به‌تازگی روی آنتن شبکه سه رفته و زوجی نو هم به‌زودی از راه خواهد رسید. در شبکه ورزش ابتدا سری جدید فوتبال ۱۲۰ شروع شد و از جمعه فصل تازه ویدئوچک. شهروند و مافیا مسابقه محبوب شبکه سلامت است که فصل تازه‌ای را تجربه می‌کند. مسابقه دستپخت و ایران هم به فصل تازه رسیده‌اند و روی شبکه یک می‌روند.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: ‌تلویزیون با شروع ماه ربیع می‌توانست شروع توفانی وغافلگیر کننده‌ای داشته باشد. اما همانطورکه پیش‌بینی می‌شد، جز یکسری برنامه‌های روتین برگ برنده‌ای نداشت. آنها حتی خندوانه و دورهمی را هم به موقع نرساندند. این برنامه‌ها قرار است با تاخیر روی آنتن برود.

‌احمد رنجبر: به خاطر علاقه به رادیو، برنامه پرنیان صدا را دوست دارم، به‌ویژه این که پر است از خاطره بازی. به ساختارش ایراد وارد است اما در همین اندازه هم به دل می‌نشیند. فوتبال ۱۲۰ همچنان جذاب است و سرگرم کننده. در شب‌های پاییزی جای برنامه‌ای چون دو قدم مانده به صبح با محمد صالح علا به چشم می‌آید.

‌مرجان فاطمی:‌ تنوع برنامه‌ها در شبکه‌های مختلف ظاهرا امیدوارکننده است اما حالا باید دید وضعیت برنامه‌ها به لحاظ کیفی به چه صورت خواهد بود.

کدخبر: ۴۱۹۱۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر