کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۵۶۵۷
تاریخ خبر:

توئیت‌ بازی| ضد حمله به منوچهر هادی

روزنامه هفت صبح| دو روز پیش گفت‌و‌گویی از منوچهر هادی در روزنامه فرهیختگان منتشر شد. او بعد از مدت‌ها که از پایان سریال‌های پرحاشیه «دل» و «گیسو» می‌گذرد، از ساخته‌های خود دفاع کرد. سینما دیلی بخش‌هایی از گفت‌و‌گو را با تیتر «فرهادی هم نمی‌تواند همه را راضی کند» بازتاب داد. کاربران هم این اتفاق را فرصت دوباره‌ای برای ابراز گله از سریال‌های «دل» و «گیسو» کرده‌اند.

هادی گفته بود: «در «دل» نمی‌طلبید ریتم تند باشد، چهار صفحه و نیم ساره بیات و حامد بهداد در کافی‌شاپ دیالوگ می‌گویند، بگویم دیالوگ‌ها را سریع‌تر بیان کنند؟! در جاهایی کلیپ بود و جاهایی می‌شد زودتر کات زد ولی آن کار ریتم کندی داشت و سرعت کار همین بود.» هادی در جای دیگری از مصاحبه خطاب به مخالفان آثارش گفته: «وقتی کار بد است چرا نگاه می‌کنید؟ ٩ کار از من دیده‌اید و شاکی هستید؟ مطمئنا یک چیزی وجود دارد که کار من را تماشا می‌کنید.» هادی همچنین ادعا کرده نتیجه کارش جواب داده و به همین خاطر پلتفرم مایل به همکاری دوباره با اوست.

کامنت‌ها

وحید سعیدی : منوچهر هادی همین که قبول کرده کارهای قبلی‌اش ضعیف بوده، خودش یک اتفاق است‌ اما ایکاش اجازه می‌داد نیسان آبی تمام می‌شد و بعد مصاحبه می‌کرد. هادی نباید عجله می‌کرد.

احمد رنجبر: کارگردانی که فیلم میلیاردی می‌سازد (کاری به کیفیت نداریم) باید بلد باشد سریال پربیننده هم بسازد. تماشای «دل» و «گیسو» حقیقتا کاری بود صعب و هادی همان بهتر که در صدد توجیه نباشد. رضایت حداقلی مخاطبان به همراه اعتراض بازیگران و تهیه‌کننده گویای همه‌چیز است.

مرجان فاطمی: همین ‌که یک کارگردان تنها راه‌حلی که برای رفع مشکل ریتم کند سریال به ذهنش می‌رسد این باشد که بازیگران دیالوگ‌ها را سریع‌تر بگویند کافی است که دیگر انتظار بیشتری از او نداشته باشیم. کاش منوچهر هادی سکوت می‌کرد و اجازه می‌داد حال‌وهوای «نیسان آبی» آثار ناخوشایند سریال‌های قبلی‌اش را بشوید و ببرد.

کدخبر: ۴۲۵۶۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر