کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۰۳۹
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی| و همچنان محبوبیت پیمان قاسمخانی

روزنامه هفت صبح | پیگیران مسابقه «جوکر» می‌دانند که به تناوب یک مهمان در جمع حاضر می‌شود و هدف او خنداندن شرکت‌کنندگان است. دومین قسمت فینال دوم نوبت یک مهمان شاخص داشت که حضورش در «جوکر» متفاوت از دیگران بود. پیمان قاسمخانی بدون ایده‌ای خاص به مسابقه آمد و تلاشی برای خنداندن نکرد.

در عوض‌، به چالش شرکت‌کننده‌ها خندید و از کاری که انجام می‌دهند، تعریف کرد. او علاوه بر گپ و گفت با شرکت‌کننده‌ها به سوالات سیامک انصاری پاسخ داد؛ از کیفیت خوب «جوکر» گفت و تعریف کرد احسان علیخانی از دوره پیش تولید او را در جریان ماجرا قرار داده و او نیز به موفقیت چنین ایده‌ای ایمان داشته. انصاری از ایده‌هایی که قاسمخانی داده گفت و … در نهایت قاسمخانی خداحافظی کرد و رفت.

اتفاق جالب‌، میزان کامنت‌های مثبت است که بیننده‌های «جوکر» به اشتراک گذاشتند. آنها از انرژی خوب قاسمخانی تعریف کرده و سریال‌های کمدی او را برشمرده‌اند. در خلال نظرها، دلتنگی برای بازگشت این نویسنده به تلویزیون هم دیده می‌شود…. در روزهایی که قاسمخانی در تلویزیون ندارد، احسان علیخانی و گروه «جوکر» به نوعی برای او یک بزرگداشت گرفتند. نتیجه‌ای که حاصل شد نشانه‌ای دیگر از محبوبیت قاسمخانی است.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: پیمان قاسمخانی بعد از مدت‌ها در جوکر جلوی دوربین حاضر شد. او وقتی پا به داخل استودیو گذاشت فضای برنامه را تحت‌تاثیر قرار داد، همین نشان می‌دهد که او تا چه‌حد دوست‌داشتنی و منحصربه‌فرد است. در روزگاری که تلویزیون قدر سرمایه‌هایش را نمی‌داند، احسان علیخانی از فضایی که به‌دست آورده به بهترین شکل ممکن برای رویارویی مخاطب با یکی از نابغه‌های کمدی‌نویسی استفاده کرد.

‌احمد رنجبر: بخشی از خاطرات خوب مخاطبان تلویزیون‌، سریال‌هایی است که بر اساس ایده، فیلمنامه و مشاوره پیمان قاسمخانی ساخته شده. او جزو معدود نویسندگان کمدی است که برای مخاطب نامی آشنا دارد. خاصه آنکه هم کارگردانی کرده و هم جلوی دوربین آمده. مجموعه این عوامل از قاسمخانی، چهره‌ای محبوب ساخته .

کدخبر: ۴۶۲۰۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر