کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۳۳۸
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی | زلیخا مشتاق تماشای یوسف نیست

روزنامه هفت صبح| جنجالی‌ترین اظهارنظر آخر هفته پیش مربوط است به کتایون ریاحی. این بازیگر که سال‌هاست در فیلم و سریالی بازی نکرده، مهمان یک مراسم بود. او در پاسخ به سوال آرش ظلی‌پور که در این سال‌ها چند بار سریال یوسف پیامبر (ع) را دیده است گفته حتی یک بار هم آن را ندیده است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که سریال بارها بازپخش داشته اما ریاحی می‌گوید:«من تقریباً هیچکدام از کارهایم را نمی‌بینم، مگر اینکه در اکران‌های خصوصی که خود بازیگر هم حضور دارد ببینم. در زمان پخش سریال «یوسف» بر سر کار دیگری نبودم ولی اصولا چون سر کارهای دیگر هستیم نمی‌توانیم آثارمان را ببینیم.»

ریاحی در نامه معروف خداحافظی از بازیگری از نقش زلیخا به عنوان معجزه یاد کرده بود: «گر چه همه این عزیزانم {کاراکترهای مهم کارنامه} عاشق بودند ولی عشق زلیخا خود یک معجزه بود.» او در گفت‌وگوهای مختلف از این نقش و کارگردان آن (فرج الله سلحشور) به نیکی یاد کرده است. در برخی رسانه‌ها صحبت‌های ریاحی با گفته‌های آتیلا پسیانی مقایسه شده که در خلال اعتراض به تلویزیون گفته بود حتی سریال‌های خودم را نمی‌بینم.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: ‌ اینکه بازیگری با افتخار گردنش را بالا می‌گیرد و با افتخاری کذایی ندیدن فیلم‌ها و سریال‌هایش را فریاد می‌زند، به نوعی توهین به مخاطب است. مخاطبی که وقت صرف کرده و پای اثری نشسته که بازیگرش آن را بازی کرده که بازی کرده باشد و بابتش دستمزدی دریافت کرده باشد. همین و بس.

‌احمد رنجبر: آنچه ریاحی گفته «عجیب» است نه «توهین آمیز». او بارها با احترام از نقش زلیخا و سریال یوسف پیامبر یاد کرده و وقتی می‌گوید به تماشای آن ننشسته قصد توهین نداشته. او تلویحا وضعیت کنونی تلویزیون را مطلوب ندانسته که باز هم یک نظر است و نه توهین.

‌مرجان فاطمی:‌ در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن می‌توانیم اینطور برداشت کنیم که کتایون ریاحی، هنگام پخش سریال، قسمت‌های مختلف را جسته و گریخته دیده و بازی خودش را در کل اثر ارزیابی کرده است اما هیچ‌وقت در بازپخش‌های بعدی، مجددا آن را از ابتدا تا انتها ندیده است. در هر صورت استفاده از عبارت «من تقریبا هیچ‌کدام از کارهایم را نمی‌بینم» برای یک بازیگر مطرح چندان خوشایند نیست.

کدخبر: ۴۲۶۳۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر