کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۹۶۹
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی| تغییر تهیه‌کننده سریال موسی

روزنامه هفت صبح | حدود یک ماه‌ پس از تکذیب توقیف سریال «موسی»، خبری جدید درباره آن منتشر شده. این بار ماجرا به تغییر تهیه‌کننده برمی‌گردد و محمود رضوی جایگزین احمد میرعلایی شده است. رضوی اواخر دهه ۸۰ وارد عرصه تهیه‌کنندگی شد و پس از یک دهه ۱۸ فیلم و سریال تهیه کرد. از جمله «ماجرای نیمروز»، «لاتاری»‌، «معراجی‌ها»‌، «نفس گرم»‌، «پرده‌نشین» و … . روابط عمومی سیمافیلم، توضیحی درباره دلیل این تغییر اعلام نکرده و صرفا به این مسئله بسنده کرده که سریال در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

«موسی» از جمله پروژه‌های استراتژیک سیما است که ابتدا قرار بود زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور آن را کارگردانی کند. اجل مهلت نداد و جمال شورجه جای او را گرفت. او بیمار شد و کارگردانی به ابراهیم حاتمی‌کیا رسید. او همزمان با تغییر در فیلمنامه، پیش‌تولید را آغاز کرد. در این مدت آنچه سریال را در کانون خبرها قرار داده، به سه مورد برمی‌گردد. یکی فراخوان مرداد سال پیش است که در آن تاکید شده بود بازیگران نباید هیچ نوع عمل زیبایی داشته باشند. تعطیلی سریال و نیز تغییر تهیه‌کننده خبرهای مهم یک سال اخیر سریال هستند.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: سید‌محمود رضوی در بازگشت به عرصه تهیه‌کنندگی در معرض آزمون سختی قرار گرفته است. سریال حضرت موسی‌ سال‌هاست که قرار است وارد فاز تولید شود‌ اما زیرساخت‌های آن برای شروع درست پی‌ریزی نشده است. حالا سید‌محمود رضوی باید به مصاف چنین پروژه‌ای برود. او در این سال‌ها نشان داده که می‌تواند از پس کارهای بزرگ به خوبی بربیاید. حالا او در کنار حاتمی‌کیا ایستاده تا یکی از مهمترین پروژه‌های تاریخ تلویزیون را به سرانجام برسانند.

‌احمد رنجبر: ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردانی است که به کم قانع نمی‌شود. او احتمالا از روند پیشرفت پیش‌تولید راضی نبوده و راه چاره را در تغییر تهیه‌کننده دیده است. به‌نظر می‌رسد چند سال عمر حاتمی‌کیا صرف ساخت سریال «موسی» شود. امیدواریم نتیجه مطلوب به‌دست آید.

کدخبر: ۴۶۲۹۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر