کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۹۴۲
تاریخ خبر:

تماشا کنید | وضعیت کمدی- تراژدی همین الان ما!

موقعیت کمیک خودم را می‌توانم برایتان اینطوری شرح بدهم: پشت میز کار نشسته‌ام، برق رفته، آنتن خط ایرانسل قطع شده و شارژ باتری گوشی دیگری که با آن اینترنت را share کرده‌‌ایم به ۱۰درصد رسیده و به‌زودی خاموش می‌شود. دمای هوا را هم اگر در این مجموعه ناموزون لحاظ کنیم،‌بیشتر شبیه تراژدی است.

عصبانی‌ام؟ بله! مثل همه شما چون اپلیکیشن «برق من» از صبح تا حالا چهار بازه زمانی دو ساعته را به‌عنوان زمان تقریبی قطع برق محله اعلام کرده که خب این مدل اطلاع‌رسانی درباره زمان قطعی برق دیگر رسما اطلاع‌رسانی نیست و رسما شوخی زشتی به حساب می‌آید. احساس می‌کنم شرکت برق منطقه‌ای دستم انداخته.

گفتم که ۱۰ درصد (الان شد ۹درصد) از شارژ باتری گوشی که با آن اینترنت را share کرده‌ایم باقی نمانده. عصبانی‌ام اما همزمان به شکل خنده‌داری تصور می‌کنم وضعیتم شبیه آقای والِس هارتلی رهبر گروه موسیقی است که هنگام غرق شدن کشتی تایتانیک همراه گروهش روی عرشه به نواختن قطعه «خدایا به تو نزدیک‌ترم - Nearer My God To Thee» ادامه دادند.

این یکی دو ساعتی (شاید هم بیشتر) که برق نیست و روند اطلاع‌رسانی در اپلیکیشن متوقف می‌شود، مراقب خودتان باشید. قربان شما؛ صدرا بکتاش!

کدخبر: ۴۰۱۹۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر