کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۵۳۷
تاریخ خبر:

تماشا کنید | صعود دختران فوتبالیست ایران به جام ملت‌ها

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ضربات پنالتی چهار بر دو اردن را شکست داد و به جام ملت‌های آسیا راه یافت. ضربات پنالتی حساس در این مسابقه را ببینید.

البته هنوز بازی تمام نشده شایعاتی نگران‌کننده به‌گوش می‌رسد. ضربات پنالتی درحالی تکلیف تیم صعودکننده را مشخص کردهرکه پیش از این سرمربی تیم ملی اعلام کرده بود در صورت تساوی، رنکینگ بالاتر در فیفا تیم صعودکننده به جام ملت‌ها را مشخص می‌کند این در حالیست که طبق دستورالعمل برگزاری مسابقات، در صورت تساوی تیم‌ها در امتیاز و تفاضل گل، تیمی صعود می‌کند که در ضربات پنالتی برنده باشد.

با این وجود در خبری که توسط فدراسیون فوتبال منتشر شده مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال همچنان به صعود تیم برنده از طریق رنکینگ فیفا اشاره دارد.

ایراندوست در ارتباط تلفنی با عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال گفت: میراثی از گذشته برای ما باقی مانده که اگر برابر اردن به تساوی برسیم و شرایط هر دو تیم برابر باشد، تیمی که در رنکینگ بالاترست به جام ملت‌های آسیا صعود خواهد کرد.

به نظر می‌رسد نه تنها سرمربی تیم‌ملی بلکه مقامات فدراسیون فوتبال هم از چگونگی قوانین برگزاری مسابقات هیچ اطلاعی نداشته‌اند و نمی‌دانستند شرایط صعود چگونه است یا با علم به نحوه صعود به این شکل عجیب اطلاع رسانی کرده اند زیرا اگر کادرفنی بانوان یا مسئولان فدراسیون نمی دانستند نحوه صعود چگونه است و بعدا متوجه شده اند چرا برای اصلاح آن، هیچ خبر رسمی روی خروجی سایت فدراسیون مخابره نشد؟

کدخبر: ۴۱۶۵۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560792541

    فکر می کردم پوشش زنان کشورهای اسلامی مثل همدیگه هستن