کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۲۳۲۵
تاریخ خبر:

تماشا کنید | صحنه جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک

پرسپولیس با توقف مقابل آلومینیوم اراک و با توجه به پیروزی سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان، صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد.

در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک، روز چهارشنبه، از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه، پرسپولیس ۳۶ امتیازی شد و با توجه به پیروزی سپاهان مقابل گل‌گهر و تفاضل گل بهتر زردپوشان اصفهانی، شاگردان مورایس با ۳۶ امتیاز به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر رسیدند.

پرسپولیس از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، با پیروزی مقابل مس رفسنجان، با عبور از رقیب خود، گل‌گهر سیرجان، موفق شد به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر برسد و پس از گذشت ۱۱۱ روز، سرخ‌پوشان پایتخت صدر جدول را از دست دادند و در جایگاه دوم جدول ایستادند.

جنجالی‌ترین صحنه بازی که به توقف هشت دقیقه‌ای آن منجر شد، به اخراج علیرضا بیرانوند و 10 نفره شدن پرسپولیس از دقیقه 43 مربوط می‌شود. تصمیم داور انتقاد شدید یحیی گل‌محمدی و نیمکت‌نشینان پرسپولیس را به دنبال داشت.

علی میرزابیگی کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفتگو با ایسنا، درباره این صحنه گفته: «اخراج بیرانوند تصمیمی اشتباه بود. کمک داور اول بازی اشتباه کرد و در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که میلاد فخرالدینی در موقعیت آفساید قرار داشت.»

در ادامه همین صحنه، برخورد مهاجم آلومینیوم و دروازه‌بان پرسپولیس رخ داد. تیم اراکی تصویری از جراحت و خونریزی پای میلاد فخرالدینی منتشر کرده‌اند.

عکس| بلایی که بیرانوند سر بازیکن استقلالی آورد

کدخبر: ۵۰۲۳۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • peyman0917

    اولا که اگه سیستم ویدیویی بود داور شاید میتونست دقیق ببینه آفساید بوده یا نه،، ا ین ایراد داور یا کمک داور نیست، بعد شما صحنه ای در بازی های پرسپولیس ببینین که ب عد از سوت داور بازیکنان و کادر فنی اعترا ض نمی‌کنند تعجب برانگیز خواهد بود،، اونا همیشه معترض هستند. و این خشونت بسیار زی اد اگه در یک کشور با فدراسیون درست اتفاق بیوفته صرفنظر از آفساید یا غیره خاطی رو ماه‌ها محروم می‌کنند…. مثل خشونت هایی ک ه علی انصاریان، بهروز رهبری فرد، پایان ر افت و…. انجام دادن و هیچوقت کهنه نمیشن…. این فوتبال ه نه بوکس و کشتی کج…

  • zenon

    غیر ممکن پرسپولیس یه بازی نبره اعتراض نک نن مخصوصا گل محمدی تنها باری که نبرده از داور تعریف کرده دربی رفت پارسال بود که آخر بازی فرجی کاملا واضح ژستد رو زد که د اور از ترس گل محمدی جرات نکرد پنالتی بگی ره چون تو طول بازی مدام اعتراض کرد و اخر اج نشد ..