کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۴۳۹
تاریخ خبر:

تماشا کنید | خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

با وجود دو تصمیم بحث برانگیز داوری پرسپولیس در جضور هواداران پرشورش سومین برد این فصل را به‌دست آورد.

در نیمه اول این بازی برخورد مهدی ترابی با محمد طیبی در محوطه جریمه رخ داد و داور برخلاف نظر بازیکن پرسپولیس و هواداران این تیم پنالتی نگرفت تا با اعتراض سرخپوشان مواجه شود. نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید.

در آغاز نیمه دوم پرسپولیسی‌ها دوباره فرصت گلزنی داشتند اما این بار عیسی آل کثیر در زدن گل ناکام ماند. در ادامه با ورود مهدی عبدی پرسپولیس نمایش با طراوتی را ارائه کرد و در همان بدو ورود عبدی فرصت گلزنی را خلق کرد که ضربه او پس از برخورد به تیرک افقی در درون دروازه فرود آمد اما کمک داور گل نگرفت.

چند دقیقه بعد میلاد سرلک از زاویه بسته توپ را به سمت دروازه شوت زد و توپ پس از برخورد به پای بازیکن صنعت نفت در دروازه احمد گوهری قرار گرفت.

در حالی که هواداران پرسپولیس خود را آماده جشن پیروزی می‌کردند، پاس فرشاد فرجی از زیر پای حامد لک گذشت و در حالی که می‌رفت به گل تبدیل شود به تیرک دروازه خورد. آخرین دقایق بازی با یک موقعیت تک به تک مشکوک به آفساید برای صنعت نفت همراه بود ولی ضربه شروین بزرگ با سدی به نام حامد لک مواجه شد.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و با صعود به رتبه چهارم جدول به جمع مدعیان قهرمانی رسید. صنعت نفت اما در رتبه پانزدهم ماند تا همچنین شانس جدی سقوط باشد.

کدخبر: ۴۲۷۴۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر