کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۱۹۰۴
تاریخ خبر:

تماشا کنید | خلاصه بازی منچسترسیتی و ساوتهمپتون

منچسترسیتی با پیروزی چهار بر صفر مقابل ساوتهمپتون، بالاتر از آرسنال در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که روی ارسال خطرناک ژوائو کانسلو، این ریاض محرز بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او گاوین بازونو، دروازه بان ساوتهمپتون، برگشت داد و فیل فودن هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.
برتری سیتی ادامه پیدا کرد و همه چیز برای گلزنی این تیم در دقیقه 14 فراهم بود اما ارلینگ هالند که با پاس دیدنی فودن با دروازه بان حریف تک به تک شده بود، ضربه اش را به تیر دروازه کوبید.
فشار حملات سیتی برای زدن گل سرانجام در دقیقه 20 نتیجه داد و کانسلو گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد. این مدافع چپ پرتغالی بعد از یک و دو با فیل فودن، وارد محوطه جریمه حریف شد و پس از بهم ریختن مدافعان حریف، با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

برتری سیتی بعد از این گل ادامه داشت و در دقیقه 31، فودن روی یک حرکت انفرادی می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما واکنش خوب بازونو، دروازه ساوتهمپتون را نجات داد اما یک دقیقه بعد، سیتی به گل دوم رسید. این بار کوین دی بروینه بود که با یک پاس در عمق در نقش گلساز ظاهر شد و فودن با یک ضربه دقیق و تماشایی کار را تمام کرد.

بعد از این گل باز هم بازیکنان سیتی به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 38، روی پای دی بروینه، هالند صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه ساوتهمپتون پیدا نکرد.
در دقایق پایانی این نیمه تیم میهمان پیش کشید و در دقیقه 45، روی پاس آدام آرمسترانگ، این استیوارت آرمسترانگ بود که می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه والی او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم رسید. در دقیقه 49 بود که روی ارسال عالی رودری، ریاض محرز با یک والی تماشایی حساب کار را سه بر صفر کرد.

سه دقیقه بعد، روی ارسال فودن، هالند صاحب موقعیت شد اما این بار هم نتوانست کار را تمام کند.
حملات سیتی ادامه پیدا کرد و هالند یکی دو موقعیت خوب دیگر را از دست داد تا اینکه سرانجام در دقیقه 65 توانست دروازه ساوتهمپتون را باز کند. روی یک حرکت از سمت چپ و همکاری جک گریلیش و کانسلو بود که هالند صاحب موقعیت شد و او هم با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کاسته شد تا اینکه در دقیقه 77 گریلیش می توانست گل پنجم بازی را به نام خود ثبت کند اما بازونو با یک واکنش خوب مانع گلزنی او شد.
در دقایق پایانی هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی با نتیجه چهار بر صفر به پایان رسید تا سیتی به صدر جدول صعود کند. در صورتی که آرسنال نتواند در دیدار فردا مقابل لیورپول به پیروزی برسد، صدر جدول در اختیار سیتی خواهد ماند.

کدخبر: ۴۸۱۹۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر