کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۵۶۹۲
تاریخ خبر:

تماشا کنید | خلاصه بازی لایپزیش صفر - پاریسن‌ژرمن ۳

پاری سن ژرمن با ارائه نمایشی مقتدرانه با سه گل لایپزیش را مغلوب کرد و راهی فینال لیگ قهرمانان شد.

پاری سن ژرمن بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه شش تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه نیمار در موقعیتی تک به تک به دیرک دروازه لایپزیش برخورد کرد اما در دقیقه ۱۳ تیم فرانسوی به گل رسید. روی ارسال دقیق آنخل دی ماریا از روی یک موقعیت ایستگاهی در سمت چپ، مارکینیوش با یک ضربه سر دقیق موفق شد دروازه گولاسچی را باز کند.

دقایقی بعد و روی پاس عمقی دی ماریا این امباپه بود که در موقعیتی تک به تک قرار گرفت، اما این بار دروازه بان لایپزیش با عکس العمل خوب دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه ۲۵ و روی پاس به بیرون بازیکنان لایپزیش، یوسف پولسن می توانست گل تساوی را برای لایپزیش به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد نیمار از فاصله ای دور و با تیزهوشی از روی یک ضربه ایستگاهی می توانست زننده گل دوم لقب گیرد، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه لایپزیش برخورد کرد.

در دقیقه ۴۲ پاری سن ژرمن به گل دوم رسید. پاس بد گولاسچی و غفلت مدافعان لایپزیش باعث توپربایی حریف شد و در نهایت حرکت تکنیکی نیمار توپ را به دی ماریا رساند تا او در موقعیت تک به تک به راحتی دروازه لایپزیش را باز کند و در نهایت پاری سن ژرمن با برتری ۰-۲ راهی رختکن شود.

تیم فرانسوی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت باز هم به گل رسید. تعلل اوپامکانو باعث شد خوان برنات روی ارسال دقیق دی ماریا با ضربه سر گل سوم پاری سن ژرمن را نیز به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۹ پی اس جی فاصله ای تا زدن گل سوم هم نداشت، اما این بار ضربه سر کیلیان امباپه با اختلاف کمی از کنار دروازه لایپزیش به بیرون رفت. دقیقه ۷۳ امباپه این بار با حرکتی انفرادی و تماشایی دروازه حریف را تهدید کرد، اما ضربه او در اختیار گولاسچی قرار گرفت و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه ۸۰ پاری سن ژرمن باز هم تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما گولاسچی در دو صحنه متوالی ضربات دی ماریا و پاردس را دفع کرد. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی اثری نداشت و توپی از خط دروازه ها رد نشد تا در نهایت پی اس جی با برتری سه بر صفر راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

کدخبر: ۳۴۵۶۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر