کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۶۲۶
تاریخ خبر:

تماشا کنید | اولین گل رونالدو در بازگشت به اولدترافورد

کریستیانو رونالدو موفق شد در اولین حضور رسمی خود مقابل نیوکاسل برای منچستریونایتد گلزنی کند.

هواداران یونایند استقبال چشمگیری از رونالدو انجام داده‌اند در عین حال او با حاشیه‌هایی هم دست‌وپنجه نرم می‌کند. مهمترین آنها تجمع فمینیست‌ها مقابل ورزشگاه است. ورزش سه می‌نویسد: گروه‌‌های فمنیستی (حامیان حقوق زنان) قصد دارند همزمان با اولین بازی منچستریونایتد پس از جذب دوباره کریستیانو رونالدو، اعتراض خود را به تبرئه شدن این فوق ستاره پرتغالی از اتهام تجاوز به یک شهروند آمریکایی نشان دهند. رونالدو چند سال پیش متهم شده بود که ژوئن ۲۰۰۹ به کاترین مایورگا یک مدل آمریکایی در هتلی در لاس وگاس تجاوز کرده است.

بیش از دو سال پیش بود که مشحص شد در سال ۲۰۱۰ و برای مسکوت ماندن ماجرا، کریستیانو مبلغی معادلا ۳۷۵ هزار یورو حق السکوت به کاترین مایورگا پرداخته شده تا او این ماجرا را در رسانه ها مطرح نکند. اما ادعای جدید مطرح شده این است که کاترین مایورگا از دوران کودکی از اختلالات یادگیری رنج می برده و به همین دلیل امضای این توافقنامه و پرداخت این مبلغ از نظر حقوقی قابل نقض است و می توان از آن به عنوان مدرکی علیه رونالدو بهره برد.

ایورگا چندین سال بعد از آن ماجرا با مشورت با وکیل خود به این نتیجه رسید که حق‌السکوتی که از رونالدو گرفته نسبت به ضربه‌ای که به او وارد شده ناچیز بوده و به همین دلیل پرونده‌ای را علیه ستاره منچستریونایتد به جریان انداخت که البته تا به امروز به نتیجه نرسیده است و برخی منابع خبری از تبرئه شدن کاپیتان ۳۶ ساله تیم ملی پرتغال خبر دادند. با این حال تلاش‌های مایورگا برای به دردسر انداختن رونالدو با تقاضای غرامت ۵۶ میلیون یورویی (حقوق دو سال رونالدو) ادامه دارد و در این میان گروه‌های فمنیستی هم قصد دارند به او کمک کنند.

پیش از شروع بازی پلیس منچستر برای اقدامات احتمالی گروه‌های فمینیستی در حالت آماده باش به سر می‌برد.

کدخبر: ۴۱۳۶۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر