کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۱۹۹
تاریخ خبر:

تماشای این فیلم‌ها را از دست ندهید

روزنامه هفت صبح | فیلم «تک تیرانداز» به صورت رایگان در تلوبیون‌پلاس اکران شده است. فیلمی به کارگردانی علی غفاری که پیش‌تر فیلم «استرداد» و «ابوزینب» و سه فصل اول سریال «بچه مهندس» را در تلویزیون از آثار او شاهد بودیم. داستان فیلم درباره تک‌تیرانداز ایرانی به نام عبدالرسول زرّین است که در دوران جنگ توانست تعداد زیادی از افسران و فرماندهان ارتش بعثی را با ضرب یک گلوله بکشد و به یک قهرمان تبدیل شود. به همین خاطر صدام برای سر او جایزه‌ بزرگی در نظر می‌گیرد و یک جاسوس برای یافتن او به اردوگاه ایران می‌فرستد. «تک‌تیرانداز» در سی‌ونهمین دوره‌ جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین جلوه‌‌های ویژه‌ میدانی شد و جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی را گرفت.

تک تیرانداز/ تلوبیون پلاس (اکران آنلاین)
کارگردان: علی غفاری
فیلمنامه: بهنام علیزاده و رضا خمسه
بازیگران: کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی، عبدالرضا نصاری، اسماعیل خلج
سال تولید: ۱۳۹۹

برادران سیسترز/ جمعه/ ساعت ۲۰:۳۰/ شبکه چهار
شبکه چهار قرار است برای اولین بار فیلم «برادران سیسترز» را روی آنتن بفرستد. فیلم براساس رمانی مشهور نوشته پاتریک دوویت ساخته شده؛ رمانی کانادایی که سال ۲۰۱۱ منتشر شد و نامش در فهرست جوایز ادبی من بوکر قرار گرفت. داستان در سال ۱۸۵۱ در اورگن و کالیفرنیا، همزمان با تب طلا روایت می‌دهد. چارلی و ایلای دو برادر هستند به‌دنبال کشتن هرمن کرمیت وارم راهی کالیفرنیا می‌شوند و در این مسیر با اتفاقات بسیاری روبه‌رو می‌شوند. قهرمان این داستان، هر دو برادر هستند که در کنار یکدیگر ماجراهای متفاوت را پشت‌سر می‌گذارند. برادران سیسترز در برابر هماوردی که هرلحظه صورت عوض می‌کند و از شخصی به شخصی دیگر تبدیل می‌شود، می‌ایستند.

کارگردان: ژاک اودیار
فیلمنامه: ژاک اودیار
بازیگران: جان سی‌ریلی، واکین فینیکس، جیک جیلنهال، ریز احمد
محصول: ۲۰۱۸/ فرانسه و آمریکا
رتبه در سایت imdb: 6.9 از ۱۰

گذر از خاطرات/ جمعه/ ساعت ۰۰:۱۵ / شبکه دو
شبکه دو قرار است برای اولین بار فیلم «راه‌های نرفته» (The Roads Not Taken) را با نام «گذر از خاطرات» روی آنتن بفرستد. فیلم درباره لنو، مردی میانسالی است که دچار زوال عقل شده و ارتباطش با جهان بیرون قطع شده و مدام در خاطراتش سیر می‌کند. مولی دختر لنو، یک روز مرخصی می‌گیرد تا پدرش را به دندان پزشکی و چشم پزشکی ببرد، اما این کارهای ساده با وجود لنو که در جهان دیگری زندگی می‌کند، دشوار و غیر‌ممکن است. مولی پس از تلاش بسیار نه تنها موفق به انجام کارهای پزشکی پدر نمی‌شود، که به علت تاخیر، پروژه مهمی را از دست می‌دهد. او که خسته و عصبانی است، تصمیم می‌گیرد پدر را به آسایشگاه ببرد اما …

کارگردان: سالی پاتر
بازیگران: خاویر باردم، ال فانینگ، لورا لینی، سلما هایک
محصول: آمریکا/ ۲۰۲۰
رتبه در سایت imdb: 5.2 از ۱۰

کدخبر: ۴۳۶۱۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر