کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۲۵۲۰
تاریخ خبر:

تفاوت بزرگ استقلال و پرسپولیس در فاصله ۲۴ ساعت تا دربی

استقلال و پرسپولیس فردا در حالی رودرروی هم قرار می‌گیرند یک دربی دیگر در جام حذفی را تجربه می‌کنند که جیب آبی‌ها خالی و قرمزها همین امروز حداقل ۱۰درصد رقم قرارداد خود را دریافت کردند.

خبرآنلاین می‌نویسد پس از گلایه‌های بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از شرایط مالی باشگاه در روزهای گذشته، امروز چهارشنبه ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای پرسپولیس به حساب آنها واریز شد. مدیران باشگاه پرسپولیس همچنین طبق وعده‌ای که به رادو داده بودند امروز ۷۰ هزار یورو برایش واریز کردند تا این دروازه‌بان کروات در آستانه دربی با روحیه بالایی در تمرین پرسپولیس شرکت کند. با این حساب دریافتی رادوشوویچ از ۶۰ درصد گذشت.

در اردوگاه استقلال اما اوضاع شکل دیگری است؛ خبرآنلاین نوشته با اینکه زمان زیادی تا دربی پایتخت باقی نمانده اما استقلال همچنان در گیر مشکلات مالی است. از مدت ها قبل مدیران باشگاه استقلال وعده داده بودند قبل دربی پایتخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی و اجرایی پرداخت شود اما حالا در فاصله ۲۴ ساعت تا دربی این اتفاق نیفتاده

نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال امروز وقتی با پرسشی درباره پرداختی مالی به اعضای تیم مواجه شد، گفت: «ما پرداختی نداشتیم. قرار شد بعد از مسابقه با پرسپولیسی به بازیکنان پول پرداخت شود!» این صحبت های عبداللهی در شرایطی است که مدیران باشگاه قول داده بودند قبل از دربی بازیکنان و کادرفنی شارژ مالی شوند.

حال اینکه چطور استقلالی ها بازهم نتوانستند به وعده خود عمل کنند، جای پرسش دارد.

با این شرایط احتمالا باید شاهد آن باشیم که اعضای تیم استقلال بعد از دربی پایتخت و هرنتیجه ای که رقم بخورد بار دیگر علیه مدیریت باشگاه موضع گیری کنند.

فرهاد مجیدی فعلا برای آنکه آرامش تیمش برهم نخورد اجازه مصاحبه به هیچ کس در استقلال نمی‌دهد و حتی خودش هم به نشست های خبری نمی‌رود و باید دید آیا بعد دربی اتفاق دیگری رخ می‌دهد یا خیر.

کدخبر: ۴۰۲۵۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر