کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۲۱۵۶
تاریخ خبر:

تغییر بزرگ در رسانه‌های مخالف آن‌ور آبی‌

روزنامه هفت صبح | یک: «تیم دیوی» که هم‌اکنون مدیریت کمپانی «BBC Studios»، بازوی تجاری بی‌بی‌سی را برعهده دارد از اول ماه سپتامبر ۲۰۲۰ به عنوان مدیرکل جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهد. او جایگزین «تونی هال» شد که هفت سال این مسئولیت را برعهده داشت.

او از میان چهره‌هایی همچون «شارلوت مور» مدیر محتوای بی‌بی‌سی، «ویلیام لوئیس» مدیرعامل پیشین ناشر وال‌استریت ژورنال و «دوگ گور» رئیس کمپانی آمازون در بریتانیا و ایرلند برای این سمت انتخاب شده است.«دیوی» هفدهمین مدیر کل بی‌بی‌سی خواهد بود و دستمزد سالانه ۶۶۳هزار دلار برای او در نظر گرفته شده است.

* دو: سنای آمریکا صلاحیت مایکل پک را برای ریاست سازمان رسانه‌های جهانی ایالات متحده آمریکا تایید کرد. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، مایکل پک را برای ریاست این سازمان که رادیو فردا و صدای آمریکا نیز زیر نظر آن قرار دارند، پیشنهاد کرده بود. آقای پک در جلسه روز پنجشنبه ۱۵ خرداد سنای آمریکا موفق شد ۳۸ رأی موافق اعضای سنا را از میان ۵۳ رای به ‌دست بیاورد و به طور رسمی به عنوان رئیس این سازمان منصوب شود.

بیشتر حامیان مایکل پک، اعضای جمهوری‌خواه سنا بودند و تنها یک نماینده دموکرات به نفع او رأی داد. رئیس‌جمهوری آمریکا از دو سال پیش مایکل پک را برای قرار گرفتن در این سمت در نظر گرفته بود اما دموکرات‌های سنا با وی مخالف بودند. رأی مثبت سنا به آقای پک کمی پس از آن صورت می‌گیرد که ترامپ از نحوه پوشش اخبار مرتبط با کرونا در چین در صدای آمریکا به شدت انتقاد کرد.

وی در توئیتی در روز پنجشنبه، ۱۵ خرداد، به مایکل پک تبریک گفت و انتخاب او را «پیروزی» برای آمریکا توصیف کرد و نوشت که او قرار است «صدای آمریکا» و همه امور مرتبط با آن را اداره کند. ترامپ از اعضای جمهوری‌خواه سنا نیز به‌خاطر تأیید مایکل پک تقدیر کرد و او را فردی «استوار، باهوش و عاشق آمریکا» خواند.

کدخبر: ۳۳۲۱۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر