کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۵۲۲۷
تاریخ خبر:

تعطیلات شگفت‌انگیز دیوید بکام و خانواده

خبرورزشی نوشت: دیوید بکام قایق جدیدی خریده که نام آن را هم «۷» گذاشته و در روزهای تعطیلات ژانویه ۲۰۲۲ هم برای نخستین مرتبه در سواحل میامی آمریکا با این قایق تفریح کرد.

دنیا به کام دیوید بکام است. این اسطوره انگلیسی و ستاره سابق منچستریونایتد در اولین روزهای سال ۲۰۲۲ به همراه همسرش ویکتوریا و فرزندان و والدینش با قایق جدید ۵ میلیون پوندی برای اولین بار به دریا رفت.

نام این قایق «سِون» است؛ شماره پیراهن او در تیم شیاطین سرخ و برای کاپیتانی کشورش، همچنین نام میانی دختر ۱۰ ساله‌اش هارپر.

بکام با صورت شِیو نکرده و با شلوارک مشکی و تیشرت سفید و کلاه کپ بیسبال برعکس روی عرشه نشسته بود و شوخی می‌کرد و می‌خندید و از سفر تفریحی زیر آفتاب فلوریدا لذت می‌برد. یکی از افرادی که شاهد این سفر اسطوره فوتبال انگلیس بود، گفت: «دیوید از اینکه با قایق خودش به دریا می‌رود به وجد آمده بود. مدت‌ها بود که دلش قایق تفریحی می‌خواست و حالا که اسباب‌بازی جدیدش را خریده خیلی خوشحال است!»

نشریه «سان» ماه گذشته نوشته بود که او به طراحی این قایق ساخت ایتالیا کمک کرده است. پدر ۴۶ ساله صاحب ۴ فرزند، پس از بازدید از کارخانه کشتی‌سازی «فِرِتی» در فورلی این قایق ۹۳٫۵ فوتی را خرید. این قایق در نزدیکی لنگرگاه نزدیک پنت‌هاوس ۱۹ میلیون پوندی بکام در میامی به او داده شد. پس از آماده شدن کشتی توسط چهار خدمه، دیوید به همراه ویکتوریا و پدر و مادرش آنتونی و جکی آدامز سوار شدند. آنها با خوشحالی روی عرشه نشستند و گپ می‌زدند.

ویکتوریای ۴۷ ساله هم با پیراهن مشکی و عینک آفتابی به این سفر دریایی رفت. عکس‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی پست شد نشان می‌دهند که هارپر، پسر دوم‌شان رومئوی ۱۹ ساله و دوستش میا ریگان ۱۹ ساله، پسر کوچک‌ترشان کروز ۱۶ ساله، لیبی آدامز خواهرزاده ۲۰ ساله ویکتوریا و دوستش احمد السبای هم در کشتی بودند.

قصر کریستالی

این قایق تفریحی می‌تواند ۱۰ مهمان را در ۵ اتاق بزرگ جای دهد. همچنین سکوی شنای بزرگ و عرشه ساحلی هم دارد. آلبرتو گالاسی، مدیر اجرایی قایق‌سازی فراتی در مورد قایق بکام گفت: «در این قایق فولاد و شیشه زیادی استفاده شده است. اطراف ما را شیشه احاطه کرده است. این قایق تقریباً یک قصر کریستالی کوچک است. ما احساسات میفروشیم، لذت می‌فروشیم، سرگرمی می‌فروشیم، اوقات خوش می‌فروشیم، ما قایق نمی‌فروشیم. ما سبک زندگی دلپذیر می‌فروشیم.»

بکام بعد از قرارداد ده ساله ۱۵۰ میلیون پوندی برای تبلیغ کشور میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در پول غوطه‌ور شده است. اما با پذیرفتن چنین قراردادی به شدت محکوم شد چراکه این کشور در زمینه حقوق بشر سابقه بدی دارد.

تعطیلات شگفت‌انگیز دیوید بکام و خانواده در قایق فوق لاکچری/عکس

کدخبر: ۴۳۵۲۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر