کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۶۹۶۲
تاریخ خبر:

تصویر دو پزشک جان‌باخته در انفجار کلینیک سینا

برترین‌ها: دکتر محمدعلی اکبری متخصص گوش و حلق و بینی و دکتر سوسن سلطانی محمدی متخصص بیهوشی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر جان خود را از دست دادند.
جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام آغاز تحقیق و بررسی از چهار مسئول کلینیک سینا، اسامی فوتی‌های این حادثه را اعلام کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حمید هداوند با اشاره به تحقیق و بررسی از مدیرعامل بیمارستان، مدیرداخلی، مدیر تصویربرداری و متصدی سانترال کلینیک سینا، در این رابطه اظهار کرد: تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.
جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه احتمالاً جرقه برق باعث بروز آتش‌سوزی شده است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است و نتیجه آن متعاقباً اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه هویت چهار نفر از افراد فوت‌شده معلوم نیست، تصریح کرد: آیدا زمانی، لیلا عیوض‌خانی، لیدا خام‌دایی، مژگان دهقان، رها (فاقد فامیلی)، سوسن سلطان‌محمدی، خانم یاسمن، خانم دکتر تورانی، خانم رحمانی، محدثه رضی، شبنم دیبایی، مریم خرسندی، محسن پارسا، احسان گنج‌خانلو و دکتر محمدعلی اکبری از افرادی هستند که در این حادثه جان باختند و پیکر آنها شناسایی شده است.
شب گذشته انفجار در کلینیک درمانی سینا واقع در خیابان شریعتی، خیابان ماهروزاده، منجر به مرگ ۱۹ نفر شد.
در این حادثه نیز تعدادی مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

کدخبر: ۳۳۶۹۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر