کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۰۵۵۸
تاریخ خبر:

اولین تصویر از کودکی که در ورزشگاه جان داد

لابد تا الان ماجرای فوت یک کودک هشت‌ساله در جریان برگزاری بازی دیروز پرسپولیس و نفت‌آبادان را شنیده‌اید. از قرار معلوم این کودک پس از بازی به داربست پشت گیت تکیه داده و چون این داربست به سیم برق وصل بوده… پوووف!

بعد این اتفاق پیمانکار ورزشگاه آزادی که خودش جوان ۲۷ساله‌ای است را دستگیر کرده‌اند، چون مسئولان شرکت تجهیز و توسعه که عامل اصلی نگهداری، ساخت و ترمیم مکان‌های ورزشی هستند، گفته‌اند او عامل این اتفاق است. پیمانکار هم بعد از دستگیری در اولین توضیحاتش گفته: «من گناهکار نیستم چون برقکار ورزشگاه فرد دیگری بوده است.»

در حالی که مغز ما دارد رسما از شنیدن این خبرها سوت می‌کشد، حراست فدراسیون فوتبال امروز سه‌شنبه با ارسال نامه‌ای به شرکت تجهیز، ورزشگاه آزادی و باشگاه پرسپولیس از آنها توضیح خواسته است. از آن طرف هم باشگاه پرسپولیس در صفحه توییتر خود متنی را به‌عنوان پیام تسلیت منتشر کرده که در آن آمده: «کام‌مان تلخ شد… متاسفانه خبردار شدیم بعد از پایان بازی شب گذشته با نفت آبادان کودک ۸ ساله‌ای در نزدیکی دکل غرفه‌های مجموعه ورزشی آزادی دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دت داده است. باشگاه پرسپولیس این ضایعه تلخ را به خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوید و برایشان از درگاه خداوند صبر مسالت می‌کند.»

شما به عکس این طفل معصوم نگاه کنید! واقعا پووووف!‌ نه؟

کدخبر: ۲۸۰۵۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • firuzabad

    بی احتیاطی یه نفر داغ سنگینی رو برای خان واده ای رقم زد تا کی باید شاهد این بی اح تیاطی ها بود