کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۰۱۰۴
تاریخ خبر:

تشریح نحوه اعمال جریمه تردد خودروها از ساعت ۲۱

وزیر کشور گفت: در طرح اجرای محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب به هیچ وجه ما با مردم مواجه نیستیم، جریمه‌ها از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود و یا توسط افرادی که در میادین اصلی شهر ایستاده اند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز کنترل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته روند اجرای محدودیت‌ها مناسب بوده است، به ویژه مردم رعایت کرده‌اند همچنین صاحبان مشاغل همکاری خوبی داشته‌اند. با توجه به تصاویر دوربین‌ها و رصدهایی که داشته‌ایم ورودی به شهرهای قرمز و نارنجی کاهش پیدا کرده است و همچنین بحث تردد بعد از ساعت ۲۱ به خوبی اجرا شده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: ما بنا نداریم که اصل را بر جریمه بگذاریم اما طی نظارت‌هایی که انجام می‌دهیم اگر لازم باشد متخلفین را حتماً اعمال قانون می‌کنیم، اگر اعمال قانون به موقع و سریع انجام شود حتماً مؤثر است و قدرت بازدارندگی بالایی دارد. به طور مثال خودرویی که از ۹ شب به بعد تردد می‌کند باید بلافاصله ضمن جریمه برای راننده پیامک جریمه هم ارسال شود.

وی ادامه داد: در طرح اجرای محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب به هیچ وجه ما با مردم مواجه نیستیم، جریمه‌ها از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود و یا توسط افرادی که در میادین اصلی شهر ایستاده‌اند. البته این افراد فقط پلاک‌ها را یادداشت می‌کنند و به هیچ وجه با راننده‌ها وارد بحث و صحبت نمی‌شوند.

کدخبر: ۳۶۰۱۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ha.ah.1354

    اگر اونی که تو میدون واساده از خودش پلاک بنویسه. چطور قابل اثباته که ما اونجا نب ودیم؟

  • _user_1580587283

    اینکه یک عده فقط پلاک رو یادداشت میکنن خ یلی کار بدی هست، مطمئن باشید یک سری پلاک به اشتباه و یا الکی ثبت جریمه میشوند که اصلا ترددی نداشته اند، همین اتفاق در ثب ت پلاک ها برای کشف حجاب بارها افتاده و پ لاک های ثبت شده که اصلا در آن محل یا شهر ترددی نداشته اند