کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۷۷۹۳
تاریخ خبر:

ترکیب استقلال و گل‌گهر در بازی امروز مشخص شد

ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال، برای تکرار پیروزی دور رفت در شرایطی که خودش اجازه حضور روی نیمکت را ندارد، به ترکیب بازی‌های گذشته خود در لیگ دست نزد و بار دیگر با همان سیستم 3-3-4 پایه، شاگردانش را مقابل تیم امیر قلعه‌نویی ارنج کرده است

درون دروازه استقلال، بار دیگر سیدحسین حسینی با بازوبند کاپیتانی حاضر است. قلب خط دفاع در اختیار رافائل سیلوا و عارف غلامی است و کوین یامگا و جعفر سلمانی به عنوان دو مدافع کناری در ترکیب حضور دارند. روزبه چشمی در یک خط جلوتر به عنوان هافبک دفاعی قرار گرفته و روی دست او، سعید مهری و آرش رضاوند حضور دارند. مهدی قایدی و محمد محبی، وینگرهای بوشهری استقلال هستند که از چپ و راست برای ارسلان مطهری در خط حمله موقعیت‌سازی خواهند کرد.

به این ترتیب یازده بازیکن استقلال برای شروع دیدار مقابل گل‌گهر را نفرات زیر تشکیل خواهند داد؛

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری.

محمد اکبرمنادی - شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، امین پورعلی، مهران گلزاری، نوید عاشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری هم ترکیب گل گهر را تشکیل می‌دهند.

امیر قلعه‌نویی مطابق انتظار از منادی مانند چند بازی گذشته در خط دروازه تیمش استفاده کرده است. در پست دفاع چپ و راست هم فرصت به شایان مصلطح و تیکدری داده شده و مرکز خط دفاعی نیز بدون تغییر غیرمنتظره با بازگشت سهرابیان و قرار گرفتن این مدافع در کنار مسیح زاهدی شکل گرفته تا دفاع چهار نفره سرمه‌ای پوشان بدون تغییر خاصی انتخاب شده باشد.

در خط میانی اما شاهد یک تغییر غیرمنتظره هستیم و مهران گلزاری که در طول فصل به عنوان مدافع مرکزی به میدان رفته، در کنار امین پورعلی و نویدعاشوری قرار گرفته تا ضمن بالا بردن قدرت جنگندگی تیم در کنار پورعلی، عاشوری هم تعادل را در این بخش با خلاقیت خود به بازی گل‌گهر اضافه کند.در خط هجومی هم شاهد یک اتفاق ویژه هستیم و برخلاف همیشه امیر قلعه‌نویی از یونس شاکری یا استنلی کی‌روش در راس خط هجومی تیمش استفاده نکرده است. کادر فنی گل‌گهر برای این مسابقه ترجیح داده به سه بازیکن هجومی دیگر خود که در این روزها شرایط خوبی دارند، فرصت بدهد. شکاری، حسینی و تبریزی سه بازیکنی هستند که مثلث هجومی گل‌گهر را با آرایش 3-3-4 تشکیل می‌دهند و حالا باید دید با شروع بازی رضا شکاری نقش مهاجم شماره 9 را بازی خواهد کرد یا این مسئولیت به تبریزی سپرده شده است.
گل‌گهر با 37 امتیاز در فاصله سه امتیازی استقلال قرار دارد و پیروزی در این مسابقه برای امیر قلعه‌نویی و شاگردانش بسیار پراهمیت و به ارزش باقی ماندن در کورس قهرمانی است.

بازی استقلال و گل‌گهر ساعت 16 و 45 دقیقه شروع می‌شود

کدخبر: ۵۰۷۷۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر