کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۳۰۶۲
تاریخ خبر:

ترامپ: مرا استیضاح کنند جنگ داخلی می شود

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که اگر دموکرات ها بتوانند او را از مقامش برکنار کنند در آمریکا جنگ داخلی رخ می دهد.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، در پی رسوایی جدید ترامپ که مرتبط با مکالمه تلفنی اش با رئیس جمهور اوکراین است، فشار دموکرات ها برای استیضاح و کنار زدن وی از ریاست جمهوری این کشور افزایش یافته است.

بر اساس منتشر شده از گفت‌ و گوی تلفنی ترامپ و زلنسکی، رئیس جمهور آمریکا در تاریخ ۲۵ ژوئیه از همتای اوکراینی خود خواسته درباره «جو بایدن» رقیب احتمالی او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ و پسرش که عضو هیئت مدیره یک شرکت اوکراینی است، تحقیق کند.

ترامپ متهم شده که برای تحت فشار قرار دادن زلنسکی کمک‌ های نظامی واشنگتن به کی‌ یف را متوقف کرده است. دموکرات‌ های مجلس نمایندگان آمریکا، و «نانسی پلوسی» رئیس این مجلس اقدامات دونالد ترامپ را عامل به خطر افتادن و تضعیف امنیت ملی ارزیابی کرده و بر همین اساس تحقیق در مورد استیضاح او را در دستور کار قرار داده‌ اند.

مطابق اسنادی که درباره مکالمه تلفنی ترامپ و زلنسکی افشا شده «کرت ولکر» نماینده ویژه آمریکا در امور اوکراین در ملاقات با شماری از اعضای ارشد دولت اوکراین تلاش کرده مشخص کند که چگونه می‌ شود اقدامات کی‌ یف را در مسیر درخواست رئیس جمهور آمریکا هدایت کرد.

کدخبر: ۲۸۳۰۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر