کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۷۷۳۹
تاریخ خبر:

تایید حضور چند ایرانی در حادثه انفجار اتوبوس مسافربری عراق

کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر تایید کرد تعدادی از مصدومان حادثه انفجار اتوبوس در عراق ایرانی هستند. امروز یک دستگاه اتوبوس در مرکز شمالی عراق در پمپ بنزین دچار انفجار شد که حادثه تاکنون ۳۰ مصدوم و ۱۱ فوتی بر جای گذاشته است.

به‌گفته پیرحسین کولیوند بر اساس گزارش‌های رسیده به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یک دستگاه اتوبوس در یک پمپ بنزین در شهر شمولی استان بابل عراق دچار انفجار شده است که در همین راستا نیروهای حمعیت هلال به محل اعزام شدند. در حال حاضر نیز اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال‌احمر در محل حاضر است و عملیات همچنان ادامه دارد.

کولیوند همچنین با بیان اینکه در میان مصدومان زائران ایرانی نیز حضور دارند گفت: هویت و ملیت جانباختگان مشخص نیست و پس از شناسایی و امدادرسانی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

امروز در حادثه‌ای دیگر که در نزدیکی منطقه "الشوملی" استان بابل رخ داد یک دستگاه خودروی تریلی با خودرو حامل زائران اربعین برخورد کرد. شبکه دجله به نقل از منابع امنیتی عراقی تعداد کشته‌شدگان را ۱۲ نفر اعلام کرد که البته این موضوع از سوی مسئولان کشورمان به تایید نرسیده و امار اعلامی از سوی آنان همچنان ۱۱ مورد فوتی است. در میان کشته‌شدگان یک زائر ایرانی نیز حضور داشته است.

کدخبر: ۴۷۷۷۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر