کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۲۷۵۵
تاریخ خبر:

تازه‌ترین وضعیت محدودیت تردد در جاده‌ها

در حالی که بیشتر مناطق کشور موج پنجم کرونا را تجربه میکنند، جانشین پلیس راهور ناجا از ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی خبر داد.

سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی تردد خودروهای شخصی در جاده‌های کشور میگوید بنا بر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی پابرجاست؛ اگرچه ناوگان عمومی حمل مسافر و بار از این موضوع مستثنی هستند.

او توضیح می دهد خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیربومی به این دسته از شهرها دارای محدودیت بوده و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص محدودیت تردد شبانه اعلام میکند: تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرهای کشور با هر شرایط رنگی کرونایی غیر مجاز بوده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی را در پی خواهد داشت.

او می گوید که مأموران گشتی پلیس راه و راهور ناجا و همچنین دوربین‌های هوشمند، تردد غیر مجاز رانندگان را ثبت و اعمال قانون می‌کند.

جانشین پلیس راهور با اعلام این مطلب که استان‌های تهران و البرز یکپارچه دیده شده و منعی برای تردد ساکنان بین دو استان وجود ندارد، خاطرنشان می کند: افرادی که به هر علت مجبور به سفر و تردد به شهرهای ممنوع قرمز و نارنجی هستند می‌توانند از فرمانداری مجوز تردد اخذ کنند تا مشمول جریمه نشوند.

کدخبر: ۴۰۲۷۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر